در دهمین جشنواره ستاره روابط عمومی ایران، لوح افتخار ستاره ارتباطی مدیر ارشد به محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران اعطا شد.

به گزارش ایسنا، لوح افتخار ستاره ارتباطی مدیر ارشد در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره ستاره روابط عمومی ایران به مهندس محمد اسلامی، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران اعطا شد.

در اختتامیه دهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، سازمان انرژی اتمی ایران در دو بخش حائز دریافت لوح افتخار شد و لوح افتخار ستاره ارتباطی مدیر ارشد به دلیل حمایت های رئیس سازمان انرژی اتمی ایران  در زمینه حرکت روابط عمومی این سازمان در مسیر پیشرفت و تعالی و نیز نقش تعیین کننده در بهبود ارتباط با رسانه ها و افکار عمومی به محمد اسلامی اعطا شد.

در متن این لوح تقدیر خطاب به مهندس اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران، آمده است: بی تردید حرکت رو به تکامل و تعالی روابط عمومی و ارتباطات مرهون حمایت ها و نگاه حمایتگرانه شخصیت هایی است که با حمایت خود به درخشش روابط عمومی در کشور و حرکت رو به رشد آن سهم شایسته ای را بر عهده می گیرند.

نظر به اینکه بر اساس رای هیات داوران و با عنایت به بررسی های انجام گرفته، شخصیت ارتباطی، منش، روحیه تعاملی و نقش تعیین کننده در بهبود ارتباط با ذینفعان و نگاه تعالی جویانه حضرتعالی به حوزه ارتباطات و روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی همیشه بارز، موثر و کارساز بوده و از طرف دیگر روابط عمومی تحت امر جناب عالی همواره از حمایت های فکری و علمی حضرت عالی بهره مند بوده و در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، «لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد» به دلیل نگاه و عملکرد حمایتی از حوزه ارتباطی تحت امر و شخصیت برجسته ارتباطی به آن مدیر ارشد فرهیخته اعطا می شود.

انتهای پیام

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : انرژی هسته یی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان