معاون فنی ورزشی فدراسیون ورزش های کارگری با اشاره به رتبه های تیمی استان ها در رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور گفت: در رده بندی تیمی، تیم مازندران الف با کسب ۸۵ امتیاز قهرمان رقابتهای شد، ...

مجید احتشام زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان با اشاره به رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور گفت: مسابقات گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر، سه شنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور ۴۴ کشتی گیر از دوازده استان کشور در کلارآباد مازندران برگزار شد. 

وی با اشاره به نفرات برتر این رقابت ها گفت: در پایان این رقابت ها که در چهار وزن برگزارشد، محمد جواد میرزائیان از لرستان در وزن ۷۰- قهرمان شد و رضا آقاجانی از مازندران دوم و علی فرجوند از تهران به مقام سوم رسید، همچنین در وزن ۸۰- کیلوگرم سعید غلامی از مازندران طلا گرفت مهدی نجفی از تهران به مدال نقره دست یافت و آرمین بابایی از مازندران (ب) صاحب مدال برنز شد.

معاون فنی ورزشی فدراسیون ورزش های کارگری با اشاره به نتایج سایز اوزان افزود: در رقابت های وزن ۹۰- سعید براری از مازندران (ب) اول شد، زین العابدین علیمردی از تهران دوم شد و صابر امامقلی پور از مازندران الف به مقام سوم رسید.

احتشام زاده با اشاره به رقابت ها در وزن ۹۰+ کیلوگرم بیان کرد: سهیل قلی پور از مازندران الف در این وزن به مدال طلا رسید و مصطفی روشن بخش از گیلان دوم شد و فریبرز ثمر بخش بر سکوی سوم ایستاد. 

وی با اشاره به رتبه های تیمی استان ها در این رقابت ها گفت: در رده بندی تیمی، تیم مازندران الف با کسب ۸۵ امتیاز قهرمان رقابتهای شد، تهران با ۶۵ امتیاز به مقام دوم رسید و گیلان با ۴۴ امتیاز سوم شد. 

معاون فنی ورزشی فدراسیون ورزش های کارگری با اشاره به افراد حاضر در این رقابت ها تصریح کرد: اصلانی فرماندار عباس آباد، اسناوندی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری، حسن حمیدی رئیس انجمن کشتی کارگران و بهزاد محمودی رئیس هیات ورزش کارگری استان مازندران تقدیر از مسؤولین برگزاری این مسابقات را برعهده داشتند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان