فرمانده سپاه رشت با اشاره به برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان گفت: یکی از روزهای این کنگره تحت عنوان اجلاسیه شهر رشت است و انتظار می رود با حضور شهردار و همراهی شورا، این کنگره به بهترین نحو برگزار ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه رشت در ساختمان جلسات شورای این شهر با تبریک فرارسیدن سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: به فرمانده سپاه رشت و هیئت همراه که امروز در شورای رشت حضور پیدا کرده اند، خیر مقدم می گویم و یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر آزادسازی خرمشهر را گرامی می داریم. 

محمد حسین واثق کارگرنیا با اشاره به اهداف تشکیل این جلسه افزود: حوزه مدیریت شهری و سپاه رشت می توانند برنامه های مشترکی اجرا کنند و سپاه همواره در زمینه های مختلف از جمله حفظ امنیت، خدمات رسانی در حوزه های مختلف و غیره نقش سازنده دارد و امیدواریم بتوانیم خدمات مطلوب تر با همراهی این نهاد مقدس به شهروندان ارائه کنیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به خدمات گسترده شهرداری ها اشاره کرد و گفت: یکی از سازمان های نزدیک به مردم شهرداری است و در طول شبانه روز حداقل یک خدمت مرتبط به مردم توسط شهرداری انجام می شود. 

کارگرنیا با تاکید به اینکه فرمانده سپاه گیلان همواره نگاه مثبت و حمایتی نسبت به حوزه مدیریت شهری رشت دارد، تصریح کرد: فرمانده سپاه گیلان با هدف رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان به تمامی مجموعه های سپاه در همراهی با حوزه مدیریت شهری رشت تاکید دارند و از این بابت ممنون و قدردان هستیم. 

وی با اشاره به همکاری های حوزه مدیریت شهری رشت و سپاه پیرامون مباحث فرهنگی، اجتماعی بیان کرد: شهرداری رشت در اجرای مباحث فرهنگی، اجتماعی نیز امکاناتی در اختیار دارد و با وحدت رویه و حذف موازی کاری ها نتایج خوبی رقم می خورد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به برگزاری دیدار ماهیانه و فصلی با سپاه رشت اشاره کرد و گفت: یقینا نتایج این دیدارها موجب تسریع در انجام بسیاری از مباحث مهم و مورد نیاز شهر می شود. 

رویکرد مدیریت شهرداری رشت کار و تلاش شبانه روزی است
کارگرنیا با تاکید به اینکه هر کجا که امور به مردم واگذاری شد اتفاقات خوبی را شاهد بودیم، بیان کرد: رویکرد مدیریت شهرداری رشت تغییر کرده و عزم جدی برای کار و تلاش شبانه روزی مشاهده می شود و اگر رویکرد شهرداری همچون گذشته بود شاید این دیدار هم برگزار نمی شد.

به گفته وی، مجموعه مدیران شهرداری رشت بالاخص شخص رحیم شوقی به عنوان شهردار رشت که از نیروهای مومن و از فرزندان شاهد است، با عزمی جدی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تلاش می کنند و اخیرا نیز با انعقاد تفاهم نامه ای با سپاه رشت، گام های موثری برای رفع مشکلات عمرانی برداشته شده است. 

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه ۶ کمیسیون تخصصی در شورا مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: از فرمانده سپاه رشت تقاضا داریم تا به منظور تعاملات بیشتر ۶ نفر از نیروهای مجموعه سپاه را به عنوان مشاور و با هدف حضور در جلسات کمیسیون های تخصصی شورا معرفی کنند تا در صورت لزوم با اطلاع و رصد کامل موضوعات بتوانیم نسبت به اجرای برنامه های مشترک و پروژه های همکاری داشته باشیم. 

تلاش سپاه برای امید آفرینی در جامعه
فرمانده سپاه رشت نیز در این دیدار با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و همچنین سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: از ریاست شورا و دیگر اعضای شورا که زمینه های این نشست را فراهم کردند تقدیر و تشکر می کنم. 

محمد نیک فطرت با قدردانی از تعامل شورای رشت با مجموعه سپاه رشت افزود: همراهی حوزه مدیریت شهری رشت در برگزاری برنامه های فرهنگی، ایام الله های و راهیان نور و غیره شایسته تقدیر است. 

وی با بیان اینکه نقش و رسالت شورای شهر بسیار سنگین است، تصریح کرد: اعضای شورا با اعتماد شهروندان در این جایگاه قرار گرفته اند و خروجی عملکرد این افراد در مشارکت مردم در دوره های بعد بسیار تاثیرگذار است و افزایش مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه نظام است و این موضوع رسالت شورا را سنگین تر می کند. 

فرمانده سپاه رشت با اشاره به اینکه بسیج یادگار ماندگار امام راحل است، افزود: سپاه درحوزه های مختلف همچون جنگ نرم، دفاع امنیتی و مردم داری و مردم یاری فعالیت می کند و عملکرد برخی از دستگاه ها که منابع انسانی و بودجه فراوانی در اختیار دارند مناسب نیست. 

نیک فطرت با بیان اینکه حوزه فعالیت سپاه و شهرداری در سطح مناطق شهر یکسان است، گفت: البته باید این حوزه ها را افزایش دهیم و در شهر رشت ۳۱۰ پایگاه مقاومت خواهران و برادران و سه یگان امنیتی فعالیت دارند. 

وی با اشاره به برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان در رشت بیان کرد: یکی از روزهای این کنگره اجلاسیه شهر رشت است و انتظار می رود با حضور شهردار جدید و همراهی شورا این کنگره به بهترین نحو برگزار شود. 

فرمانده سپاه رشت با بیان اینکه پیاده راه فرهنگی رشت نیازمند تشکیل هیئت امنا است، افزود: باید برای پیاده راه فرهنگی برنامه ریزی شود و دشمنان برای اماکنی همچون پیاده راه، سواحل دریا و غیره برنامه ریزی دارند. 

نیک فطرت به راه اندازی حوزه های جدید مقاومت در رشت اشاره کرد و گفت: در سطح برخی از پارک ها می توانیم حوزه مقاومت ایجاد کنیم و اگر در هر محلی این اقدامات انجام شود یقینا می توانیم با بهره مندی از ظرفیت پایگاه های مقاومت در مباحث فرهنگی، اجتماعی، پیشگیرانه و غیره بسیار تاثیرگذار تر عمل شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان