گیلان نایب قهرمان والیبال ساحلی کشور

۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ۱۷:۵۷ چاپ کد خبر: 183852

رئیس فدراسیون ورزش های کارگری کشور با اشاره به فینال رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کارگران کشور گفت: دز این رقابت ها آذربایجان شرقی قهرمان و دهکده دکتر خاکی گیلان نایب قهرمان شد.

احمد اسناوندی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان با اشاره به دیدار فینال رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کشور اظهار کرد: در این مسابقات که به میزبانی گیلان و در شهرستان لاهیجان برگزار شد، آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی، دهکده دکتر خاکی گیلان نایب قهرمان و خراسان رضوی نیز مقام سوم را کسب کردند. 

وی با اشاره به تیم های راه یافته به مرحله نهایی این رقابت ها گفت: مرحله نهایی این رقابت ها در دوم خردادماه ۱۴۰۲ تیم والیبال ساحلی دکتر خاکی با پیروزی بر تیم های اصفهان، فولادگیلان، تهران به فینال مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور راه یافت که امروزدر فینال به مصاف آذربایجان شرقی رفت و تیم های خراسان رضوی و تهران نیز در دیدار رده بندی به مصاف هم خواهند رفتند.

رئیس فدراسیون ورزش های کارگری با اشاره به ماموریت های فدراسیون کارگری افزود: در راستا اهداف وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین وزارت ورزش و جوانان به ۲ صورت رویدادهای ورزشی را برگزار می کنیم، که نگاه سلامت محور و تفریحی و نگاه دیگر مسابقات قهرمانی است که والیبال ساحلی ما ذیل نگاه قهرمانی در مجموعه گردشگری بسیار عالی در لاهیجان برگزار شد.

اسناوندی اهمیت بنگاه های اقتصادی در ورزش را بسیار مهم دانست و بیان کرد: تلاش ما این است که ورزش را در دل بنگاه های اقتصادی شکوفا کنیم و با توجه به اشاعه فرهنگ تولید و اقتصاد بسیار تاثیرگذار خواهد بود. 

وی تیم های حاضر در مسابقات را بسیار قدرتمند دانست و گفت: مسابقات با توجه به کرونا چند سالی برگزار نمی شد و خداروشکر بعد از چند سال مسابقات خوبی را شاهد بودیم.

رئیس فدراسیون ورزش های کارگری با اشاره به مسابقات جهانی کارگران افزود: این مسابقات در ایتالیا برگزار خواهد شد و در تلاش هستیم تیمی هم به این مسابقات اعزام کنیم که به همین دلیل استقبال خوبی از مسابقات شده است. 

اسناوندی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال رشد تولید و مهار تورم اعلام کرده اند و ما تنها فدراسیونی هستیم که در راس و پیشانی تولید قرار داریم، چون با کارگر و نیروی کار در ارتباط مستقیم هستیم و رهبری هم فرمودند که کارگر ستون فقرات تولید است و تولید هم ستون اقتصاد است و زمانی که بخواهیم اقتصاد را تقویت کنیم باید نیروی کار توانمندی را داشته باشیم که باید بخشی از اهداف توسط ورزش پیگیری شود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان