به گفته استاندار گیلان، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با سفر به کل دنیا بار دیگر پیام اقتدار و صلح و دوستی ایران را به همه جهانیان ارسال و ثابت کرد با تکیه بر توان داخلی می توان بر هر مشکلی فائق ...

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، اسدالله عباسی استاندار امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا(ع) نداجا مستقر در بندرانزلی به مناسبت سوم خرداد ماه روز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در دفاع از حریم اهل(ع) همواره باعث سربلندی ایران اسلامی شده و اجازه ندادند تا ذره ای از خاک این وطن جدا شود.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین آزادسازی خرمشهر در دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس تمامی حق در برابر تمامی کفر ایستادگی کرد و با آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد ماه، ایثار، فداکاری، عشق به وطن و انقلاب اسلامی را معنا کردند.

استاندار گیلان سالروز آزادسازی خرمشهر را یوم الله در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: در این روز رزمندگان اسلام با یک عملیات تاکتیکی بی نظیر و با رهنمودهای امام راحل(ره) یک پیروزی بزرگ را در تاریخ ایران رقم زدند.

عباسی با اشاره به دلاوری های نیروهای مسلح و به ویژه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای نسل جدید بیان کرد: نیروهای مسلح در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن دلاوری های زیادی را انجام دادند که اگر این فداکاری ها برای نسل جدید بازگو شود هیچ قدرتی توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد.

وی با بیان اینکه سفر ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دور دنیا نشان دهنده بی تأثیر بودن تحریم های غرب علیه ایران اسلامی است، تصریح کرد: ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با سفر به کل دنیا بار دیگر پیام اقتدار و صلح و دوستی ایران را به همه جهانیان ارسال و ثابت کرد با تکیه بر توان داخلی می توان بر هر مشکلی فائق آمد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به پیام سفر ناگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش در آب های بین المللی در کل دنیا افزود: استکبار تصور انجام چنین عملیاتی را توسط جمهوری اسلامی نداشت اما نیروی دریایی همیشه سرافراز ایران اسلامی ثابت کردند با تکیه به توان داخلی می توان به موفقیت های بزرگ رسید.

به گفته عباسی در طول ۴۴ سال گذشته نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی توانستند با ایمان و با تکیه بر آموزه های دینی و قرآنی ۴۴ سال مقتدرانه نظام را از گزندهای دشمن در امان نگه دارند.

وی پیروزی مردم در دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر را نمادی از ایثار و فداکاری و نماد مبارزه با کفر برشمرد و تصریح کرد: رزمندگان اسلام و شهدا مسیر حق و قرآن را با تبعیت از امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری آموخته و در این راه از هیچ تلاش و پاسداری از ارزش های ایران اسلامی دریغ نکردند.

استاندار گیلان با اشاره به تأثیرگذاری جمهوری اسلامی در جهان بین الملل و منطقه گفت: راهبرد دولت سیزدهم در سیاست خارجه برقراری ارتباط با کشورهای همسایه و حاشیه خزر و همچنین برهم زدن تمامی معادلات دشمن است و اکنون با تکیه بر همین راهبرد توانسته است در جهان بین الملل و منطقه تأثیرگذار باشد.

عباسی با بیان اینکه دشمن بعد از ناامیدی از جنگ سخت علیه جمهوری اسلامی روی به جنگ نرم و ترکیبی آورده است، افزود: جنگ ترکیبی و نرم آغاز شده علیه ایران در تاریخ جهان بی سابقه بود زیرا هدف نهایی دشمن ناامیدی جمهوری اسلامی است ولی مردم با حضور به موقع خود در صحنه تمامی معادلات استکبار را برهم زدند.

 

ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش پیام قدرت ایران را به جهانیان نشان دادند

فرمانده ناوگان شمال منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم با بیان اینکه سوم خرداد نماد ایستادگی ملت همیشه سرافراز جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: نیروهای نظامی در دوران دفاع مقدس و با تبعیت از امام راحل(ره) اجازه ندادند که ذره ای از این خاک مقدس جدا شود.

امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت با اشاره به اهمیت عملیات بیت المقدس در دوران دفاع مقدس گفت: عملیات بیت المقدس یکی از مهمترین عملیات ها در تاریخ هشت سال دوران دفاع مقدس بود زیرا رژیم بعث عراق با اشغال خرمشهر سعی در برهم زدن معادلات جنگ داشت.

وی عملیات ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش را نشان دهنده قدرت ایران در منطقه و جهان بین الملل برشمرد و بیان کرد: ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با سفر خود به دور دنیا قدرت و استحکام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان