حجاب و جایگاه آن در خانواده مهدوی

۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۰۸:۵۱ چاپ کد خبر: 1839

به گزارش سرویس وبلاگستان لنگرنیوز ، حریم آسمانی در بروز رسانی خود نوشت :

حجاب چه جایگاهی در خانواده منتظر و مهدوی دارد؟

باید بدانیم که رضایت ولی عصر(عج) در رعایت عفاف و حجاب است و همچنین عفاف و حجاب  از شاخصه های غیرقابل انکار منتظران است گفتیم که رضایت ولی عصر (عج) در رعایت عفاف و حجاب است ولی این رضایت را به رضایت غرب و شرق فروخته ایم گر چه به دست آوردن این رضایت سخت و مشکل است اما آسانی اش را در تربیت فرزندان و حفظ نظام خانواده می توان دید.

 

 

امروز خانواده ها به واسطه بدحجابی و بی حجابی به شدت آسیب پذیر شده اند هدف از عریانی و بی بند و باری خطی محوری برای شیطان است که خانواده و جامعه منتظر باید در مقابل این خط ایستادگی کنند.

 

 

اگر انسان در بحث اجتماعی و بروز و ظهور آن که همان ارتباط برقرار کردن و دیگر موارد اجتماعی است لجام گسیخته باشد، آسیب روحی و جسمی خواهد دید.

 

 

در گذشته وقتی غربی ها خواستند آندلوس اسلامی را از دست مسلمانان بگیرند بی بند و باری را رواج دادند، امروز نیز با هزاران کانال ماهواره ای، هزاران سایت و دستگاه های مختلف به ویژه در ایران اسلامی فعالیت می کنند.

 

 

 عفاف و حجاب برای دشمن بسیار سخت و غیرقابل تحمل است زیرا زن باحجاب مانند سربازی است که در سنگر محفوظ است و اجازه ورود به دشمن را نمی دهد اما وقتی که این سرباز از سنگر خارج شد قطعا دشمن به او مستولی می شود.

 

 

خانواده هدفدار خانواده ای است که برای ظهور امام عصر سرمایه گذاری می کند و این سهم بسیار باارزش است زیرا برترین عمل امت انتظار فرج است. و در پایان اگر می خواهید از تربیت فرزندانتان بهره ببرید آنان را منتظر تربیت کنید. 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان