با هدف معرفی هنرهای اصیل ایرانی و بر اساس توافق صورت پذیرفته بین جهاد دانشگاهی هنر و معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهر تهران، سه شنبه هر هفته رویداد #من_هنرمند_هستم در ایستگاه مترو ...

به گزارش ایسنا، بر اساس توافق ایجاد شده بین جهاد دانشگاهی واحد هنر و معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری (مترو) تهران و با هدف معرفی هنرهای اصیل ایرانی اسلامی، و تشویق جوانان و علاقمندان به فراگیری آنها با دیدگاه کارآفرینی و خود اشتغالی، رویدادی با عنوان #من_هنرمند_هستم سه شنبه های هر هفته در ایستگاه مترو تئاتر شهر برگزار می شود.

این رویداد در قالب نمایش آثار به همراه اجرای هنرآموزان ممتاز مرکز آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی هنر و یا اجرای کارگاه های آموزشی توسط اساتید این مرکز، و با حضور کارشناسان آموزش جهت پاسخگویی به سوالات مراجعین و علاقمندان؛ از ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱  - مقارن با میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) - سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۲ الی ۱۸ در پاتوق هنر این ایستگاه در حال برگزاری است.

تاکنون در قالب نمایشگاه و کارگاه های آموزشی، هنرهایی از قبیل سفالگری با چرخ، سفال فرم دهی، چرم دستدوز (کیف، کفش و حکاکی روی چرم)، نقاشی گروهی، خوشنویسی و تذهیب، تنبور دوزی، جواهر دوزی و قلم زنی در معرض دید عموم قرار گرفته است و مورد استقبال علاقمندان بوده است.

انتهای پیام

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان