استاندار گیلان از تخصیص ۱۰۰ درصدی پروژه های آب زراعی در گیلان خبر داد و گفت: دستگاه های اجرایی جذب اعتبارات خود را به روزهای پایانی مهلت قانونی یعنی 31 مردادماه موکول نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،  اسدالله عباسی، ظهر امروز در جلسه بررسی اعتبارات پروژه های عمرانی در گیلان در سالن غدیر استانداری، با بیان اینکه دستگاه های اجرایی نباید جذب اعتبارات خود را به روزهای پایانی موکول کنند، اظهار کرد: ۳۱ مرداد ماه آخرین مهلت جذب اعتبارات دستگاه های اجرایی است از این رو نباید دستگاه های با تأخیر در روند جذب اعتبارات باعث کندی در روند تکمیل پروژه های عمرانی شوند.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه اعتبارات پروژه های عمرانی و دستگاه های اجرایی در گیلان گفت: در سال گذشته در خصوص تخصیص اعتبارات آمار بسیار خوبی داشتیم که بخش قابل توجه آن به صورت نقدی بوده است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تکمیل تمامی پروژه های سفر ریاست محترم جمهوری این استان بیان کرد: در خصوص پروژه های ریاست محترم جمهوری باید در سریع ترین زمان ممکن میزان جذب و میزان پیشرفت پروژه ها مشخص شود.

عباسی از تخصیص ۱۰۰ درصدی پروژه های آب زراعی در گیلان خبر داد و گفت: با توجه به تخصیص کامل اعتبارات در این حوزه، تا پایان خرداد و یا اوایل تیرماه باید تمامی پروژه های مربوط به آب زراعی تکمیل شود.

وی با بیان اینکه آخرین روند برگزاری مناقصه در گیلان توسط دستگاه های اجرایی باید مشخص شود، تصریح کرد: تا پایان هفته جاری وضعیت مناقصه ها باید مشخص و به استانداری اعلام شود زیرا عدم به موقع برگزاری مناقصه باعث تعلل در روند انجام پروژه ها خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گیلان مولدسازی دارایی ها را یک تکلیف قانونی برای تمامی دستگاه های اجرایی برشمرد و افزود: مولدسازی دارایی ها یک تکلیف قانونی است که باید توسط دستگاه های اجرایی در اسرع وقت اجرایی شود، هر چند تاکنون اقدامات خوبی در این استان انجام شده است.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان