فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۱ تن مرغ زنده در محور رشت-رودبار خبر داد و گفت: ۶ هزار و ۵۵۰ قطعه مرغ زنده بدون مجوز حمل و بهداشت به وزن تقریبی بیش از ۱۱ تن در بازرسی از این خودروها کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مبارزه با قاچاق یکی از اهداف نیروی انتظامی است، اظهار کرد: نیروی انتظامی در این شرایط سخت اقتصادی از هیچ تلاشی برای مبارزه با قاچاق کالا در هیچ حوزه ای دریغ نکرده و با سودجویان برخورد می کند. 

وی از کشف ۱۱ تن مرغ بدون مجوز حمل در گیلان خبر داد و گفت: کنترل محورهای مواصلاتی استان به منظور مقابله با ورود و خروج کالای بدون مجوز و قاچاق به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد. 

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به مشکوک شدن مامورین نیروی انتظامی به هشت دستگاه خودرو نیسان در محور شمال به جنوب بیان کرد: مأموران یگان امداد رودبار حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۸ دستگاه خودروی نیسان و کامیونت در حال حرکت از مسیر شمال به جنوب، مشکوک شدند و برای بررسی آن ها را متوقف کردند. 

ملکی با تأکید بر برخورد پلیس با هرگونه قاچاق مرغ و دیگر محصولات دامی در گیلان افزود: ۶ هزار و ۵۵۰ قطعه مرغ زنده بدون مجوز حمل و بهداشت به وزن تقریبی بیش از ۱۱ تن در بازرسی از این خودروها کشف و ضبط شد. 

وی با بیان اینکه متخلفین پس از سیر مراحل قانونی به دادگستری معرفی شدند، گفت: پس از هماهنگی قضایی، رانندگان خودروهای موردنظر به همراه طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان