رئیس شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با اعضای هیئت مدیره موکب خدام العتره شهرداری رشت از احداث حسینیه کارکنان شهرداری رشت در خیابان چمران این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا صبح امروز در دیدار با اعضای هیئت مدیره موکب خدام العتره شهرداری رشت در ساختمان شورا با بیان اینکه پرسنل شهرداری رشت همواره در برنامه های مذهبی و فرهنگی پیشگام هستند، اظهارکرد: موکب خدام العتره شهرداری رشت همواره در ایام محرم و صفر حضوری فعال در ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) دارند. 

وی با بیان اینکه موکب خدام العتره شهرداری رشت با ظرفیت خوبی که در اختیار دارد می تواند در تمامی ایام سال به اجرای برنامه های مذهبی با هدف ترویج فرهنگ اسلامی بپردازد، افزود: موضوع احداث حسینیه ای برای کارکنان شهرداری رشت را در دست بررسی داریم و با توجه به اینکه اهالی خیابان چمران رشت بارها بابت احداث مسجد یا حسینیه در این خیابان به شورا پیشنهاد کرده اند، در تلاشیم تا حسینیه ای در این قسمت از شهر احداث شود تا هم کارکنان شهرداری رشت مکانی مشخص برای تجمعات فرهنگی _ مذهبی داشته باشند و هم این دغدغه ساکنین منطقه برطرف شود. 

رئیس شورای شهر رشت به بهره مندی از ظرفیت های شهرداری رشت و خیرین برای احداث این حسینیه اشاره کرد و گفت: شهرداری رشت می تواند از ظرفیت های مجموعه برای تسریع بخشیدن به این مهم استفاده کند. 

کارگرنیا با بیان اینکه شورای رشت از اقدامات فرهنگی مذهبی موکب خدام العتره شهرداری رشت حمایت می کند،تصریح کرد: در این مجموعه خلوص نیت وجود دارد و طی سال های اخیر موکب خدام العتره شهرداری رشت در کربلای معلی به واسطه خدمات خوبی که ارائه می کنند با استقبال خوبی از سوی زائرین مواجه شده اند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان