سالن ورزشی ۹ دی سپاه شفت افتتاح شد

۱۴۰۲/۰۳/۰۹ ۱۲:۴۴ چاپ کد خبر: 184077
سالن ورزشی ۹ دی سپاه شفت در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰ مترمربع و با چهار ونیم میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، به مناسبت دهه کرامت سالن ورزشی ۹ دی سپاه شفت در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰ مترمربع و با چهار ونیم میلیارد تومان اعتبار با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در آیین افتتاح این سالن ورزشی با تأکید بر مشارکت مردم و سایر دستگاه ها در حوزه ورزش اظهار کرد: رویکرد مردم محوری در ورزش و سلامت اجتماعی جواب می دهد.

جهانبخش آرمان با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی قادر به پاسخگویی مطالبات ورزش جوانان نیست، افزود: مشارکت مردم و سایر دستگاه ها در حوزه ورزش بسیار مهم است چراکه رویکرد مردم محوری در ورزش و سلامت اجتماعی جواب می دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به مشارکت سپاه و بسیج در تقویت زیرساخت های ورزشی گفت: نگاه سپاه و بسیج در حوزه ورزش بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.

آرمان با اشاره به ظرفیت های ورزشی گیلان بیان کرد: تقویت زیرساخت های ورزشی گیلان به ارتقای سرانه ورزش و قهرمان پروری کمک می کند.

به گزارش فارس، سالن ورزشی ۹ دی سپاه شفت، چهارمین مجموعه ورزشی افتتاح شده سپاه قدس گیلان در سال ۱۴۰۲ است.

به گفته اظهارات فرمانده سپاه ناحیه شفت، یک میلیارد تومان از مجموع اعتبارات هزینه شده برای بهره برداری از سالن ورزشی شفت، از محل اعتبارات نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی تأمین شده است.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان