رئیس دانشگاه پیام نور گیلان از اخذ مجوز راه اندازی دو رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در استان خبر داد و گفت: رشته حقوق خصوصی در مرکز رودسر و رشته مطالعات فرهنگی در مرکز رشت، رشته های اخذ شده جدید ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهرداد توکلی راد، رئیس دانشگاه پیام نور گیلان امروز در جمع مدیران ستادی دانشگاه از اخذ مجوز دو رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در راستای ارتقای کیفیت آموزشی، تقاضای دانشجویان و با مساعدت مدیران سازمانی توانستیم دو رشته مقطع کارشناسی ارشد را جذب کنیم.

به گفته رئیس دانشگاه پیام نور گیلان، رشته حقوق خصوصی در مرکز رودسر و رشته مطالعات فرهنگی در مرکز رشت، رشته های اخذ شده جدید هستند.

وی با اشاره به ادامه تلاش ها در جهت اخذ مجوز راه اندازی رشته های تحصیلی جدید، گفت: همواره در راستای نیاز سنجی آموزشی استان و برای ارتقای تحصیلات تکمیلی دانشگاه در تلاشیم و به یاری خدا برای جذب رشته های کارشناسی ارشد و دکتری برنامه ریزی می کنیم.

توکلی راد با اشاره به موقعیت ژئوپولتیک گیلان در توریسم آموزشی، خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور گیلان با توجه به نزدیکی و همسایگی کشورهای حوزه دریای خزر می تواند خاستگاهی برای جذب دانشجویان خارجی باشد و ایجاد و راه اندازی دانشگاه بین المللی در این استان از برنامه های در دست اقدام دانشگاه است.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان