نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ۳ عرصه ماموریتی مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه گفت: عرصه مدیران اجرایی، مراجعات مردمی و امور داخلی دفتر در واقع ۳ عرصه ماموریتی مسؤول دفتر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم تکریم و معارفه حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی به عنوان رئیس جدید دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان و تقدیر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر جهانی با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) مبنی بر اینکه «دنیا شیرینی و تلخی اش رویایی بیش نیست و بیداری و آگاهی واقعی در آخرت است»، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در بخشی از وصیت نامه خود فرمودند با دلی آرام و قلبی مطمئن شما را ترک می کنم. 

وی با بیان اینکه هر کدام از ما با فرازها و نشیب های زندگی روبه رو بوده ایم اما در هر جایگاهی که باشیم، از دنیا خواهیم رفت، گفت: به فرموده امام حسین (ع)، بیداری واقعی در آخرت است و باید در آنجا رستگار شد. 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تقدیر از تلاش ها و زحمات حجت الاسلام علی اصغر جهانی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان افزود: از زحمات سایر مدیران استان هم تشکر می کنیم؛ از زحمات شان راضی هستیم اما قانع نیستیم و نسبت به کار خودمان هم نباید قانع باشیم بلکه همه باید برای ترقی تلاش کنیم. 

فلاحتی با اشاره به ۳ عرصه ماموریتی مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه بیان کرد: عرصه مدیران اجرایی، مراجعات مردمی و امور داخلی دفتر در واقع ۳ عرصه ماموریتی مسؤول دفتر است و وی در هر ۳ عرصه چند وظیفه دارد و یکی از مواردی که باید مورد توجه باشد این است که مردم، مسؤولان و سازمان های مختلف از دفتر نماینده ولی فقیه اذیت نشوند. 

وی، تعامل مسؤول دفتر با همه سازمان ها، نهادها و تشکل های مردمی و اجتناب از اموری که منجر به آلودگی دفتر شود و تعامل سازنده با ادارات را جزو وظایف مسؤول دفتر دانست و گفت: سازمان ها باید در کنار تعامل سازنده با دفتر نماینده ولی فقیه، پاسخگو هم باشند. 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اجتناب از هر چیزی که باعث ایجاد التهاب می شود، افزود: پاک دستی و پاک چشمی در تمام مراحل تعاملی عرصه های ۳گانه مذکور باید حفظ و رعایت شود. 

فلاحتی برقراری روابط شایسته میان مسئولان و مردم با دفتر نماینده ولی فقیه را جزو دیگر وظایف مسؤول دفتر دانست و بیان کرد: در هر کاری باید رضایت خدا در نظر گرفته شود و اگر رضایت خدا در آن کار نباشد، انجام نشود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان