ایتنا - ​​​​​​​بر اساس داده های موجود، قیمت بیت کوین به حرکت کلیدی بعدی نزدیک شده و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته حائز اهمیت است.


قیمت بیت‌کوین پس از اینکه نتوانست منطقه مقاومت ۲۸هزار و ۵۰۰ دلاری را حفظ کند، اصلاح نزولی را آغاز کرد و به زیر سطح ۲۸ هزار و  ۲۰۰ دلار و ۲۸هزار دلار رفت همچنین افتی به زیر سطح ۲۷هزار و ۸۰۰ دلار داشت اما گاوها در نزدیکی حمایت ۲۷ هزار و ۵۰۰ دلار فعال بودند. قیمت پایین نزدیک به ۲۷هزار و ۵۵۹ دلار تشکیل شد و اکنون قیمت در حال تثبیت است و سطح ۵۰ درصد فیب اصلاحی کاهش اخیر از ۲۸هزار و ۴۵ دلار به پایین ۲۷هزار و ۵۵۹ دلار آزمایش می‌شود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، در حال حاضر، قیمت بیت‌کوین بالای ۲۷ هزار و ۵۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود همچنین یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۲۷ هزار و ۸۵۰ دلار در نمودار ساعتی جفت بیت‌کوین/دلار شکل می‌گیرد.
مقاومت فوری در صعود، نزدیک به سطح ۲۷ هزار و ۸۵۰ دلار و خط روند است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۸ هزار دلار یا سطح ۷۶.۴ درصد فیب اصلاحی کاهش اخیر از نوسان ۲۸ هزار و ۴۵ دلار به پایین ۲۷ هزار و ۵۵۹ دلار است.

شکست صعودی و بسته شدن بالای ۲۸ هزار دلار می‌تواند شروع یک افزایش ثابت به سمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ دلار باشد. اگر گاوها بتوانند منطقه مقاومت ۲۸ هزار و ۵۰۰ دلاری را حفظ کنند ممکن است قیمت را به سمت منطقه مقاومت ۲۹ هزار و ۲۰۰ دلاری سوق دهند. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به ۲۹ هزار و ۵۰۰ دلار خواهد بود که بالاتر از آن ممکن است قیمت را به سمت مقاومت ۳۰ هزار دلاری افزایش دهد اما اگر قیمت بیت‌کوین نتواند مقاومت ۲۸ هزار دلاری را از بین ببرد، به حرکت نزولی خود ادامه می‌دهد و حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح ۲۷ هزار و ۵۵۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۷هزار و ۵۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است که در زیر آن، قیمت ممکن است شروع به کاهش مداوم کند. در مورد ذکر شده، قیمت می‌تواند به سمت حمایت ۲۷هزار دلار کاهش یابد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۱۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۳ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۶.۳۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۷ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰.۰۴ میلیارد دلار است که ۵.۴۹ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲.۴۰میلیارد دلار است که ۷.۹۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۲۷.۸۴ میلیارد دلار است که ۹۲.۶۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۲۷ هزار و ۶۵۲.۵۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۶ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۳۲ درصد افزایش
۲- اتریوم
قیمت: ۱۸۹۵.۴۸دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۴ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۰۷ درصد افزایش
۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۳۱۰.۲۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۰.۶۰ درصد افزایش
۵- یو اس دی کوین
قیمت:  ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش
۶-  ریپل
قیمت: ۰.۵۲۴۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۶۶ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۴.۱۶ درصد افزایش
۷-  کاردانو
قیمت: ۰.۳۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۶ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۵۸ درصد افزایش
۸ - دوج کوین
قیمت: ۰.۰۷۲۲۳۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۳ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۲۶ درصد افزایش
۹-  سولانا
قیمت: ۲۱.۱۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۷ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸.۲۸ درصد افزایش
۱۰ - پولکا دوت
قیمت: ۵.۴۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۹۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۴۵ درصد افزایش
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان