با توجه به اتمام حکم مسئولیت برخی از شهرداران مناطق، مدیران و روسای شرکت ها و سازمان های زیر مجموعه شهرداری تهران، احتمال دارد تغییراتی در بدنه شهرداری تهران طی هفته های آتی صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ علیرضا زاکانی در تاریخ 13 مرداد 1400 با آرای منتخبین شورای ششم تهران به عنوان شهردار تهران انتخاب شد و در ادامه نیز شهردار تهران تاریخ 8 مهرماه 1400 نسبت به انتصابات خود در بدنه شهرداری تهران اقدام کرد.

شهردار تهران در این دوره از مدیریت شهری حساسیت ویژه ای را برای انتخاب شهرداران مناطق، نواحی، معاونان، روسای شرکت ها و سازمان ها داشته است و در این مسیر احکام یکساله ای را برای همکاران خود در شهرداری تهران صادر کرده است.

در ادامه فعالیت این دوره از مدیریت شهری تهران، زاکانی؛ شهردار تهران در سال 1401 و پس از اتمام مسئولیت برخی از همکارانش در شهرداری تهران در طول یکسال، برخی از آنها را برکنار و حکم تعدادی از آن را تمدید کرد.

مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران  6 مهرماه 1401 در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تغییرات صورت گرفته در معاونت های شهرداری تهران اعلام کرد: انتظار این تغییر و تحولات را در شهرداری تهران داشتیم و قاعدتا با این تغییرات شاهد اتفاقاتی در فرایند خدمت رسانی خواهیم بود.

وی با اشاره به حضور نیروهای جدید به عنوان معاون های جدید شهردار تهران گفت: برخی از این افراد از داخل مجموعه و برخی از خارج از مجموعه شهرداری انتخاب شده اند و قاعدتا باید شاهد تحرک بیشتری در مجموعه شهرداری باشیم.

چمران در پاسخ به این پرسش که آیا زاکانی شهردار تهران در خصوص چینش و انتخاب معاونان جدید پس از یک سال با شورای شهر تهران و شخص ریاست شورا مشورت داشته است یا خیر گفت: به هر حال مشورت هایی در این زمینه بوده است.

انتقاد از انتصاب مدیران فرهنگی و اجتماعی خارج از شهرداری

حال با نزدیک شدن به اتمام حکم مسئولیت برخی مدیران، معاونین و... شهردار تهران، شاید باز هم شاهد تغییر برخی از مدیران شهری باشیم البته ناگفته نماند که پیش از اتمام مسولیت برخی از مدیران و معاون شهردار تهران برکنار و جای خود را به افراد جدیدی دادند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان