نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در تکمیل برخی پروژه های بیمارستانی و تجهیز بیمارستان ها با کمبود اعتبار مواجه هستیم، گفت: دانشگاه علوم پزشکی اموالی دارد که با فروش آن می توان این پروژه ها را ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه بررسی اجرای طرح مولدسازی در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه امام خمینی (ره) به ملت ایران عزت و هویت داده و ما را از بند طاغوت و رژیم پهلوی نجات داد، اظهار کرد: در دوران رژیم پهلوی استکبار تمامی منابع کشور را در اختیار داشت به طوری که تمامی هزینه های جاری خود را از این طریق تامین می کردند ولی امام خمینی (ره) با قیام خود دست دشمن را از منابع کشور قطع کرد. 

وی با اشاره به مردمی بودن امام راحل (ره) در طول تاریخ انقلاب اسلامی گفت: امام راحل (ره) مردمی بوده و در همه امور مردم را در نظر می گرفتند و این یعنی مردم سالاری دینی.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به اجرای صحیح و دقیق طرح مولدسازی در این استان بیان کرد: در اوایل اجرای طرح مولدسازی در این استان به خوبی عمل نشد ولی روز به روز روند بهتر شد و اکنون در خصوص مسائل مولدسازی دستگاه های اجرایی در یک وحدت هستند. 

عباسی یکی از راه های ایجاد اشتغال در کشور و رفع موانع تولید را استفاده بهنیه از اموال بلاء استفاده دولتی دانست و افزود: اموال بلاء استفاده دولتی را باید به سمت تولید و اشتغال برود و از طریق واگذاری از آن استفاده بهنیه کرد زیرا این اموال یک ظرفیت بالقوه هستند. 

وی با بیان اینکه اجرای طرح مولدسازی جزو تکالیف قانونی است، گفت: دستگاه های اجرایی نباید اجرای طرح مولدسازی را به روزهای پایانی موکول کنند زیرا در این صورت دیگر فرصتی بهره مندی از آن باقی نخواهد ماند. 

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره وجود برخی تنگاه های اعتباری در تکمیل پروژه های نیمه تمامی در این استان به ویژه پروژه های بیمارستانی تصریح کرد: در تکمیل برخی پروژه های بیمارستانی و تجهیز بیمارستان ها با کمبود اعتبار مواجه هستیم ولی دانشگاه علوم پزشکی اموالی دارد که با فروش آن می توان این پروژه ها را تکمیل کند. 

به گفته عباسی، الزام دستگاه های اجرایی به فروش اموال مازاد، خود یک امر ضروری بوده و دست دستگاه ها در این خصوص از گذاشته شده است.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان