سرپرست اورژانس استان تهران از افتتاح نخستین پایگاه اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگرد در استان تهران در محل بوستان ولایت خبر داد و گفت: "بالگرد BK۱۱۷" در اورژانس هوایی تهران به کارگیری می شود ...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محمد اسماعیل توکلی؛ سرپرست اورژانس استان تهران گفت: نخستین پایگاه اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگرد در بوستان ولایت برای خدمات دهی به شهروندان در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

توکلی با اشاره به استفاده از بالگرد BK117 در این پایگاه افزود: این نوع بالگرد یکی از پرکاربردترین بالگردها در حوزه اورژانس هوایی در دنیا است و تمام تائیدیه ها و استانداردهای لازم را دریافت کرده است که علاوه بر تجهیزات فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی، تجهیزات کامل و تخصصی ICU را نیز دارد.

وی با تاکید بر قابلیت استارت در کمتر از سه دقیقه در این بالگرد گفت: مجهز بودن به دو موتور، امکان پرواز را بر فراز مناطق شهری و آبی با ایمنی بسیار بالاتر فراهم می کند.

استخدام 3500 نیروی عملیاتی در اورژانس

توکلی ادامه داد: این بالگرد نسبت به بالگردهای دیگر، سر و صدا و لرزش به مراتب کمتری ایجاد کرده و کم مصرف تر است و تعمیر و نگهداری آن زمان و هزینه پائین تری دارد.

سرپرست اورژانس استان تهران ابراز امیدواری کرد که این خدمت ارزشمند و رایگان موجب افزایش کیفیت و کمیت خدمات در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی همراه با ارتقا رضایتمندی مردم شود.

گفتنی است؛ این دومین پایگاه اورژانس هوایی استان تهران است که به هموطنان خدمت رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان