فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: برخلاف دوره های گذشته ریاست سازمان حفاظت محیط زیست، دکتر سلاجقه بیش از ۱۰۰ مورد بازدید از پاسگاه های محیط بانی داشته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ جمشید محبت خانی؛ فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور امروز در نشست خبری سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه شرایط محیط بانان در دوره ریاست جدید سازمان شرایط بهتری پیدا کرده است، اظهار کرد: برخلاف دوره های گذشته ریاست سازمان حفاظت محیط زیست، آقای دکتر سلاجقه بیش از 100 مورد بازدید از پاسگاه های محیط بانی داشته است و این درحالی است که در دوره های گذشته، رئیس سازمانی را داشتیم که در 4 سال تنها 3 بار از پاسگاه های محیط بانی بازدید کرد!

وی افزود: این بازدیدها و گفت وگو با محیط بانان واقعاً در روند رسیدگی به امور محیط بانان مؤثر بوده است.

تعداد نیروهای محیط بانی در کشور نصف تعداد موردنیاز است

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به شرایط احراز شهادت محیط بانان گفت: تعداد شهدای یگان حفاظت محیط زیست 150 نفر است که حدود 3 برابر 12 دستگاه دولتی دیگر است لذا خواستار این هستیم که درخصوص احراز شهادت این افراد مطالبه گری شود البته با کمک شخص رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اتفاقات خوبی در این زمینه افتاده و جلسات خوبی را با ریاست بنیاد شهید داشته ایم.

محبت خانی خاطرنشان کرد: درخصوص ثبت رسمی "روز محیط بان" هم درخواست جدی داریم و برای ما اهمیت دارد که به پاس ارج نهادن به زحمات همکارانمان و همچنین همکاران شهیدمان، امسال این روز در تقویم رسمی کشور ثبت شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان