امام جمعه رشت با بیان اینکه قدرت مهم موشکی که توسط جوانان ایرانی ایجاد شده، موجب تحیر و هراس دشمن و شادی ملت شده است، گفت: من دست و بازوان جوانان غیور و حماسه آفرین ایران اسلامی را می بوسم که با همت و ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به ادعای یکی از تحلیلگران غربی در باره سخنرانی منحصر به فرد رهبر انقلاب در دیدار نوروزی مشهد مقدس و ۱۴ خرداد ایشان اظهار کرد: افراد آزادی خواه با شنیدن این ۲ سخنرانی تاریخی رهبر معظم ایران اسلامی در خود عزم تحول را یافت می کردند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) عامل تحول در سه سطح کلان ایران، امت های اسلامی و جهان  بودند، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) به تقویت ایمان ملت ها پرداخته و ایجاد امید را در میان مردم زنده کردند تا  سرتاسر حیات مردم  به خداباوری موج زند چرا که ایمان به ناظر بودن خدا در زندگی منجر به انجام وظیفه در جامعه می شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امام امنیت، کارآمدی و اعتماد اجتماعی را که بسترساز ایجاد امید است به ایران اسلامی و جهان اسلام تزریق کرد، افزود: تعریف و تمجید بیجا و مبالغه گری از نگاه فقه شیعه حرام است اما می توان اذعان داشت که حکومت اسلامی در این ۴۴ سال عمرش در عرصه امنیت، کارآمدی و اعتماد اجتماعی موفق بوده اگرچه تا رسیدن به حد مطلوب فاصله دارد اما می توان ادعا کرد که ایران با وجود همه مشکلات در این سه عرصه  موفق بوده است.

فلاحتی با بیان اینکه در حوزه امنیت  امروز هیچ غلدری اجازه ندارد یک تیر به سمت ایران روانه کند، گفت: حضور معنادار مردم در عرصه های مختلف ملی و دینی از تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی گرفته  تا ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن نشانه از بصیرت مردم و هوشیاری آنان در خصوص توطئه های دشمن است.

وی با تأکید بر اینکه منکر ضعف هایی نیستیم اما این به معنی نادیده گرفتن موفقیت ها نیست، گفت: مردم با حضور به هنگام و با بصیرت خود در میادین نشان دادند که با وجود مشکلات اما حکومت را در کنار خود می دانند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه دستگاه های عنود نظام سلطه برای تضعیف ایمان و امید مردم ایران تلاش زیادی کرده اند، گفت: آنها در اغتشاشات پاییز سال گذشته فکر می کردند کار جمهوری اسلامی تمام شده و می توانند جمهوری اسلامی را به خدمت خود بگیرند اما احمق ها باز هم اشتباه کردند.

فلاحتی با بیان اینکه دشمنان در تلاشند تا با به رخ کشیدن مشکلات تورم و گرانی جوان ایرانی را تا امید کند، افزود: اول اینکه به فضل الهی مشکلات برطرف خواهد شد و در وهله دوم با دیدن مشکلات باید بستری برای کمک برای حل مشکلات باشد اما در کنار مشکلات پدیده های امیدافرین زیادی هم وجود دارد که بدخواهان نمی خواهند موفقیت ها دیده شود.

خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه هرکس که دنبال بهبود وضعیت ایران است باید برای ایجاد امید و رفع مشکلات تلاش کنند، تصریح کرد: برخلاف برخی از ادعاها مشکل دشمن با ایران اسلامی با عقب نشینی ملت ایران برطرف نمی شود، زیرا در برخی از موارد عقب نشینی آنها جلو آمده و متعرض  شدند چرا که هدف اصلی آنها بازگرداندن ایران به دوران قبل از انقلاب یعنی دوران وابستگی و استعمار است.

به گفته فلاحتی برخی ها می گویند چرارهبری در زمان اتفاق موارد را متذکر نمی شوند در صورتی که رهبری در همان زمان در جلسات خصوصی تذکر میدادند تا در عرصه  عمومی التهاب ایجاد نشود و دشمن چشم طمع نداشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز همین آدم هایی که رهبری را خون به دل کردند دوباره طمع بازگشت به مدیریت های گوناگون دارند، گفت: مردم در موقع لازم برای کسانی که چشم طمع دارند پاسخ قاطع خواهند داد.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی هرچه زمان می گذرد به مقاصد افزایش قدرت خود می رسد، گفت: رونمایی موشک فتاح فراصوت یعنی ایران چهارمین قدرت موشکی دنیا به دستان پرتوان جوانان ایران اسلامی است.

فلاحتی  با بیان اینکه  قدرت مهم موشکی که توسط جوانان ایرانی ایجاد شده، موجب تحیر و هراس دشمن و شادی ملت شده است، تصریح کرد: دشمنان نمی خواهند این دستاوردها را بیان شود و حتی  برخی داخلی ها این دستاوردها را  نادیده می گیرند من دست و بازوان جوانان غیور و حماسه آفرین ایران اسلامی را می بوسم که با همت و غیرت خود حماسه آفرینی کردند.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان