به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، مجید صبوحی فعال فرهنگی اجتماعی طی یادداشتی کوتاه نوشت: از بامداد امروز و همزمان با سراسر کشور سوت آغاز تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه‌ی انتخابیه‌ی شهرستان لنگرود نیز به صدا درآمد و از پوسترها و بنرهای تبلیغاتی کاندیداها یکی پس از دیگری و با تعدد و حجم بالا در سراسر شهر و کوی و برزن رونمایی شد.

در کنار برگزاری جلسات هم اندیشی و نشست‌های خانگی که در ایام اخیر در سطح شهر به وفور انجام پذیرفت و در ایجاد و افزایش شور انتخاباتی تاثیر شگرفی داشته، فعالیت طرفداران کاندیداها در فضای مجازی و رسانه‌های محلی به شکل غیر رسمی نیز بر جذابیت این رقابت افزوده است.

از سویی دیگر شروع به کار دفاتر و ستادهای انتخاباتی و علنی شدن تبلیغات محیطی کاندیداها، این شوق و شور را در سطح وسیع‌تری از جامعه متجلی خواهد نمود و پای جامعه‌ی گسترده‌تری را به این رویداد حساس و تاثیرگذار ملی باز خواهد نمود.

رعایت حسن اخلاق انتخاباتی وعدم عدول از دایره‌ی قوانین اعلام شده از سوی ستاد انتخابات کل کشور و همکاری با نهادهای مجری و ناظر بر امر انتخابات، در کنار این حجم بالا از هیجان و شور مردمی، نویدبخش مشارکتی قابل قبول در روز ۱۱ اسفند خواهد بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان