به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، حسین احمدی نژاد؛ رئیس شورای شهر شلمان در گفتگو با همای خبر با اشاره به اهمیت تجهیز و نوسازی ماشین آلات شهرداری اظهار کرد: تجهیز و نوسازی خدمات موتوری به انواع ماشین آلات سبک و سنگین مکانیزه در راستای خدمت‌رسانی مطلوب از اولویت‌های مهم شهرداری و شورای شلمان می‌باشد.

وی با تاکید بر تجهیز و به روز بودن ماشین آلات شهرداری گفت: ما معتقدیم بکارگیری این تجهیزات در انجام پروژه‌های خدماتی و اجرایی و نیز عمرانی سطح شهر نقش بسزائی داشته که این امر علاوه براینکه موجب تسریع در روند اجرای پروژه‌ها میگردد، در کاهش بهاء تمام شده آن‌ها نیز موثر خواهد بود.

رییس شورای شلمان با اشاره به خرید ماشین آلات جدید بیان کرد: شهرداری شلمان در راستای بهبود و ارتقاء خدمت‌رسانی به شهروندان، اقدام به خرید یک #دستگاه_کامیونت برای نصب دستگاه حمل زباله و یک #دستگاه_نیسان برای کارهای عمرانی و همچنین یک #دستگاه_موتورسه_چرخ برای جمع آوری زباله خشک نموده است.

احمدی نژاد ضمن اشاره به اهمیت نگهداری صحیح ماشین آلات پر استفاده و استراتژیک ناوگان شهرداری افزود: شهرداری شلمان به همت ناصر رنجبر سرپرست شهرداری #لودر شهرداری را که کاملا فرسوده و مستهلک شده بود با هزینه‌ای بالغ بر #دو_میلیارد_تومان به طور کامل تعمیر و اصطلاحا جنرال سرویس نموده و به ناوگان بازگردانده است که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات مربوط به نوسازی ناوگان موتوری از محل اعتبارات #منابع_داخلی_شهرداری بوده اس، بیان کرد: در حوزه ایمنی نیز #ماشین_آتش_نشانی پس از تعمیرات کامل آماده خدمت‌رسانی می‌باشد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با خرید این ماشین آلات جدید و نوسازی‌های انجام گرفته بتوانیم خدمات‌رسانی بهینه‌تری به شهروندان عزیز داشته باشیم و این خدمت در سایه اعتماد مردم خوب شهر و همچنین همدلی و همراهی اعضای شورای شهر و همکاری و همراهی پرسنل شهرداری و حوزه مدیریت شهری انجام پذیرفته است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان