به گزارش لنگرخبر، محمود قاسمی پیش از ظهر امروز در نشست انتظامی شهرستان لاهیجان در تشریح چگونگی انهدام و دستگیری باند سارقان به عنف در لاهیجان اظهار کرد:  با تلاش کارآگاهان باند چهار نفره سارقان به عنف منهدم در لاهیجان منهدم شد.

وی  تصریح کرد: به دنبال وقوع سرقت یک دستگاه خودرو با توسل به زور و تهدید چاقو در لنگرود، پیگیری این مسئله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه سرانجام مخفیگاه سارقان زورگیر در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان شناسایی شد، ادامه داد: در یک عملیات موفقیت آمیز با هماهنگی مقام قضایی سه نفر مرد و یک نفر زن را در منزل استیجاری دستگیر شدند.

وی وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت و دو فقره سرقت منزل در خشکبیجار و چمخاله لنگرود را از جرایم سارقان عنوان کرد و گفت: همچنان بازجویی از آنها ادامه دارد.

قاسمی با اشاره به اینکه تحقیقات از سارقان دستگیر شده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از بازسازی تمام صحنه های سرقت و تکمیل پرونده به دادسرا معرفی و با قرار وثیقه یک میلیارد تومان روانه زندان شدند.

وی، سارقان را شامل دو مرد 27 ساله و یک زن و شوهر 34 و 27 ساله ذکر کرد و یادآور شد: از مخفیگاه متهمان مقداری اموال مسروقه مانند کپسول گاز، چراغ خودرو، چند دستگاه گوشی تلفن همراه، کیف زنانه و... کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری دو عضو یک باند سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: روز گذشته یکی از گشت های کلانتری 11 به یک دستگاه خودروی سواری که سرنشین آن در حال بررسی درهای خودروی پارک شده بود مشکوک شدند.

این مسئول با بیان اینکه ماموران به خودروی مذکور نزدیک شدند، تصریح کرد: ماموران با اطمینان از اینکه هر دو نفر سارق خودرو هستند برای دستگیری آنها اقدام کرده و در یک عملیات ضربتی آنها را بازداشت کرده و به کلانتری انتقال دادند.

به گفته قاسمی، متهمان 41 و 31 ساله در بازجویی های فنی و پلیسی به 7 فقره سرقت داخل خودروی سواری اعتراف کردند و اموال مسروقه را به افرادی ناشناس به فروش رساندند.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری خریدار اموال مسروقه ادامه دارد، یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحول مقامات قضایی شدند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان