به گزارش لنگرخبر، علی منتظری  در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلان با اشاره به اینکه تخصیص تسهیلات به طرح های صنعتی استان از سه منبع در حال پیگیری است، اظهار کرد: تعدادی از طرح ها در سفر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به گیلان ارائه شده است.

وی ادامه داد: تعدادی از طرح های نیمه تمام صنعتی گیلان از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری می شود و یک سری از طرح ها استانی است.

منتظری به ارجاع طرح های رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و افزود: مبلغ سرمایه در گردش واحدهای صنعتی گیلان بزرگ است و از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به بانک های عامل در مرکز معرفی می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه در مورد طرح های نیمه تمام تاکنون نتوانستیم تسهیلاتی دریافت کنیم، تصریح کرد: پیگیر پرداخت یک هزار و 50 میلیارد تومان تسهیلات در مورد سرمایه های ثابت به واحدهای صنعتی گیلان هستیم.

وی از معرفی 370 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای صنعتی گیلان به بانک های عامل خبر داد و بیان کرد: 800 میلیون یورو برای تسهیلات طرح های ایجادی به بانک های عامل معرفی شدند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان