به گزارش لنگرخبر به نقل از ماسال نیوز، یک منبع آگاه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از فرهنگیان شهرستان ماسال که متقاضی ثبت نام برای هیأت مدیره شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان بودند و با رأی کمیسیون اداره تعاون استان انتخابات هیأت مدیره و بازرسی تعاونی مصرف فرهنگیان ماسال ابطال شد.

به گفته این منبع آگاه، هیأت مدیره قبلی تعاونی مصرف فرهنگیان ماسال از ثبت نام تعدادی از متقاضیان ثبت نام برای انتخابات هیأت مدیره تعاونی مصرف ممانعت به عمل آورده بودند که این امر منجر به شکایت این افراد شد.

کمیسیون اداره تعاون فرهنگیان استان در پی این شکایت و با توجه به مستندات موجود با اکثریت آرا انتخابات ماسال را باطل کرد. با وجود این، تاکنون رأی کمیسیون به شهرستان ابلاغ نشده است.

عدم ثبت نام از متقاضیان در موعد مقرر قانونی (مطابق آگهی انتشار) و عدم محدودیت زمان ثبت نام طبق قانون جدید وزارت تعاون از دلایل ابطال انتخابات هیأت مدیره تعاونی مصرف ماسال اعلام شده است.

شایان ذکر است که تعدادی از اعضای هیأت مدیره پیشین تعاونی مصرف فرهنگیان ماسال از مدعیان اصلاح طلبی و دموکراسی در شهرستان هستند و در کارنامه آنها سابقه حمایت از  فتنه ۸۸ و ادعای کذب تقلب در انتخابات نیز وجود دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان