به گزارش لنگرخبر؛ دیدار هشتادویکم پرسپولیس و استقلال از هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی و با قضاوت محسن ترکی به صدا درآمد.

به گزارش فارس در دقیقه 2 یعقوب کریمی از سمت چپ استقلال حرکت کرد که کمال کامیابی نیا بر روی او مرتکب خطا شد و موقعیتی نصیب استقلالی ها شد.

خسرو حیدری پشت این توپ ایستاد و سانتری بر روی دروازه پرسپولیس انجام داد که این توپ برای آبی پوشان نتیجه ای نداشت.

در دقیقه 4 بازیکنان استقلال در محوطه جریمه پرسپولیس طی چند رفت و برگشت صاحب موقعیت شدند که امید ابراهیمی در نهایت پا به توپ شد و خود را در محوطه جریمه روی زمین انداخت که داور مسابقه اعتقادی به خطا نداشت.

در دقیقه 6 یعقوب کریمی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت شد که شوت او با فاصله بسیار زیاد به بیرون رفت.

در دقیقه 10 میلاد فخرالدینی از سمت راست حرکتی کرد و با ارسالی بازیکنان آبی پوش را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد اما توپ از روی سر تمامی مهاجمان استقلال گذشت و به نتیجه ای نرسید.

در دقیقه 11 رامین رضاییان حرکتی از سمت راست پرسپولیس انجام داد که در محوطه جریمه خود را روی زمین انداخت اما داور به خطا اعتقادی نداشت.

در دقیقه 14 پرسپولیس صاحب بهترین موقعیت این بازی شد. فرشاد احمدزاده در پشت محوطه جریمه استقلال ضربه قیچی برگردانی زد که توپ به امید عالیشاه رسید و او در حالی که در آفساید هم قرار نداشت و تک به تک با مهدی رحمتی قرار گرفته بود اما نتوانست توپ را به گل تبدیل کند و گلر آبی پوشان توپ را دفع کرد.

بلافاصله بعد از این استقلالی ها توسط جابر انصاری صاحب موقعیت شدند که او به علت تعلل توپ را از دست داد.

بار دیگر در این گیر و دار پرسپولیس توسط مهدی طارمی صاحب موقعیت شد که او از زمین تیمش توپ را در اختیار گرفت و به سمت دروازه استقلال حرکت کرد اما از سوی بازیکن استقلال متوقف شد که داور اعتقادی به خطا نداشت.

در دقیقه 20 رامین رضاییان سانتری را از سمت راست پرسپولیس انجام داد که میلاد فخرالدینی به خوبی توپ را از مقابل دروازه آبی پوشان دور کرد.

در دقیقه 23 در یک رفت و برگشت کمال کامیابی نیا پشت محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد و چند متری را پا به توپ حرکت کرد اما در نهایت توپ را از دست داد.

در دقیقه 24 تمامی تماشاگران حاضر در ورزشگاه به یاد هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس ایستادند و برای دقایقی او را تشویق کردند. داور مسابقه هم سوت خود را به صدا در آورد و برای لحطاتی یاد و خاطره نوروزی گرامی داشته شد.

در دقیقه 27 استقلال صاحب ضربه کرنری شد که خسرو حیدری پشت توپ ایستاد و سانتری انجام داد که بنگر مجددا توپ را به بیرون زد.

مجددا خسرو حیدری پشت ضربه کرنر ایستاد و در حالیکه توپ را بیرون قوس کاشته بود به توپ ضربه زد که نهایت این توپ هم برای آبی پوشان نتیجه ای نداشت.

در دقیقه 29 پرسپولیسی ها توپ را پشت مدافعان استقلال انداختند که مهدی طارمی به دنبال توپ بود اما مگویان با کنترل توپ و طارمی خطر را از دروازه استقلال دور کرد و توپ به مهدی رحمتی رسید.

در دقیقه 31 استقلالی ها با حرکتی امید ابراهیمی را پشت محوطه جریمه پرسپولیس در موقعیت قرار دادند که هافبک آبی پوشان نتوانست از این فرصت استفاده کند و شوت خود را با فاصله بسیار زیاد به بیرون زد.

در دقیقه 33 رامین رضاییان سانتری به روی دروازه استقلال انجام داد که ضربه سر نوراللهی به بیرون رفت.

در دقیقه 36 پرسپولیسی ها روی ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شدند که محسن مسلمان توپی برای رامین رضاییان ارسال کرد اما او نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در دقیقه 40 استقلالی ها بار دیگر صاحب ضربه کرنری شدند که خسرو حیدری پشت توپ ایستاد و ضربه سر استقلالی ها با فاصله زیاد به بیرون رفت.

در دقیقه 41 امید عالیشاه از سمت چپ پرسپولیس سانتری را روی دروازه استقلال انجام داد که مهدی رحمتی بیرون آمد و توپ را در اختیار گرفت.

در دقیقه 41 یعقوب کریمی پشت محوطه جریمه استقلال سرنگون شد که خسرو حیدری پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و در یک رفت و برگشت توپ به سوشا مکانی رسید. پس از این میثم مجیدی پیراهن دروازه بان پرسپولیس را گرفت که با کارت زرد داور مسابقه روبرو شد.

در دقیقه 43 پرسپولیسی ها بار دیگر توپی را پشت مدافعان استقلال انداختند که امید عالیشاه با وجود اینکه به توپ رسید اما نتوانست آن را کنترل کند.

در دقیقه 44 احمد نوراللهی با مهدی رحمتی تک به تک شد که او هم نتوانست از فرصت مناسبی که در اختیارش قرار گرفته بود استفاده کند.

داور چهارم مسابقه 2 دقیقه وقت اضافه گرفت.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 نیمه دوم دربی ۸۱ با حمله سرخپوشان آغاز شد.

در دقیقه 47 پرسپولیسی ها صاحب موقعیت شدند که رامین رضاییان با ارسال توپی از سمت راست تیمش بازیکنان را در موقعیت قرار داد اما بازیکنی پیدا نشد که توپ را قطع کند.

گل استقلال: در دقیقه 49 خسرو حیدری سانتری از سمت راست استقلال انجام داد که جابر انصاری توانست با ضربه سری زیبا اولین گل بازی را به ثمر برساند.

در دقیقه 54 استقلالی ها صاحب موقعیتی شدند که نتوانستند آن را کنترل کنند و توپ را از دست دادند.

در در دقیقه 55 بنگستون به جای احمد نوراللهی که لنگان لنگان زمین بازی را ترک می کرد به میدان رفت.

در دقیقه 56 نیز محمدرضا خرسندنیا به جای یعقوب کریمی وارد زمین شد.

در دقیقه 56 مهدی طارمی در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد که داور خطای او روی میلاد فخرالدینی را اعلام کرد.

در دقیقه 58 اولین کرنر پرسپولیس به دست آمد که رحمتی توپ ارسالی را دفع کرد.

در دقیقه 59 چندین صحنه مشکوک به وجود آمد که محسن ترکی اعتقادی به خطا روی بازیکنان سرخابی ها نداشت.

در دقیقه 60 مهدی طارمی توپ ارسالی را به سمت دروازه استقلال زد که با فاصله به بیرون رفت.

در دقیقه 60 سجاد شهباززاده از استقلال کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 62 امید ابراهیمی در پشت محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد و فرصتی برای آبی پوشان به دست آمد. امید ابراهیمی ضربه بسیار زیبایی زد که سوشا مکانی توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 65 پرسپولیس صاحب دومین کرنر خود شد که محسن ترکی پس از ارسال محسن مسلمان دستور به تکرار ضربه را داد که در ارسال مجدد هم سرخ پوشان به نتیجه ای نرسیدند.

در دقیقه 67 رامین رضاییان توپی را به روی دروازه استقلال ارسال کرد که کامیابی نیا با سر توپ را برای بنگر کاشت اما مدافع سرخ پوشان نتوانست از فرصت به دست آمده استفاده کند.

در دقیقه 69 پرسپولیس صاحب ضربه کرنر دیگری شد که توپ ارسالی را حنیف عمران زاده از روی خط بیرون کشید.

پس از آن امید عالیشاه  ضربه سری زد که مهدی رحمتی به زیبایی توپ را دفع کرد.

در دقیقه 72 خسرو حیدری جای خود را به محسن کریمی داد.

در دقیقه 73 پرسپولیس کرنری را ارسال کرد که رضا نورمحمدی ضربه سری زد اما توپ به بیرون رفت.

در دقیقه 73 رامین رضاییان سرنگون شد اما داور مسابقه اعتقادی به خطا نداشت و به شدت بازیکن پرسپولیس نسبت به تصمیم داور معترض بود.

در دقیقه 75 امید عالیشاه در حالی که ناراحت بود جای خود را به علی علیپور داد.

در دقیقه 77 پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شد که رامین رضاییان پشت توپ قرار گرفت و توپ را با فاصله بسیار زیاد به بیرون زد.

در دقیقه 79 پرسپولیسی ها مجددا صاحب ضربه کرنری شدند که مهدی رحمتی توپ را دفع کرد.

در حمله مجدد پرسپولیس صاحب موقعیت شد که بنگستون توپی را برای مهدی طارمی فرستاد اما داور آفساید اعلام کرد.

در دقیقه 81 سجاد شهبازراده جای خود را به امین حاج محمدی داد.

در دقیقه 83 امین حاج محمدی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 86 علی علیپور توپی را از روی خط اوت بیرون کشید که داور مسابقه اعلام ضربه کنار دروازه را زد.

داور مسابقه 4 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

در دقیقه 90 محسن کریمی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 90+1 رحمتی برخوردی با رضا نورمحمدی داشت که دروازه بان استقلال دچار مصدومیت شد چند دقیقه ای بازی متوقف شد.

در دقیقه 90+3 داور پشت محوطه جریمه استقلال ضربه ایستگاهی اعلام کرد که مهدی طارمی پشت توپ ایستاد و ضربه را به مدافعان استقلال کوبید.

گل پرسپولیس: در دقیقه 90+5 طی رفت و برگشتی توپ به دروازه استقلالی ها وارد شد.گل پرسپولی را جری بنگستون به ثمر رساند.

این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، هرایر مگویان، حنیف عمران زاده، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری (محسن کریمی-72)، یعقوب کریمی (محمدرضا خرسندنیا-56)، سجاد شهباززاده (امین حاج محمدی-81)، جابر انصاری

سرمربی: پرویز مظلومی

ترکیب پرسپولیس:

سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی (بنگستون-55)، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه (علی علیپور-75)، محسن مسلمان، مهدی طارمی

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

این گزارش لحظه به لحظه تکمیل شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان