سرهنگ سیدحبیب حسینی در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر گفت :به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با رشاردت های رزمندگان ، 320 دانش اموز دختر شهرستان لنگرود با همکاری اموزش و پرورش لنگرود به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با بیان اینکه، دانش اموزان در قالب 8 اتوبوس و به مدت ۴ روز به راهیان نور اعزام شدند افزود : همراه با هر اتوبوس یک راوی دفاع مقدس نیز با دانش آموزان اعزام شده است.


فرمانده سپاه لنگرود  با بیان اینکه تاکنون سه گروه از دانش اموزان دختر و پسر به راهیان نور اعزام شدند، گفت :  دانش آموزان از مناطق عملیاتی اروند، هویزه و شلمچه بازدید می کنند.






حسینی با بیان اینکه راهیان نور، تاثیرات روحی و معنوی بر روی افراد خواهد گذاشت، اظهار کرد : یکی از اهداف راهیان نور انتقال و درک فرهنگ مقاومت است که رزمندگان اسلام توانستند با کمترین تجهیزات در برابر ابر قدرتهای آن روز ایستادگی و مقاومت کنند.



وی اضافه کرد : وظیفه داریم از تمام ظرفیت ها برای اعزام کاروان های راهیان نور استفاده کنیم تا نسل های جوان کشور را با فرهنگ انقلاب جمهوری اسلامی آشنا کنیم.



همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان