به گزارش لنگرخبرو به نقل از خزر،چندی پیش یکی از نمایندگان پرادعا در گفتگو با رسانه وامدار خود، مطالبی را اظهار داشت که موجب تعجب بسیاری از سیاسیون و اصحاب رسانه که اطلاع دقیقی از وضعیت تحصیلی و سوابق شغلی نامبرده دارند گردید و از آنجاییکه بسیاری از مردم اطلاع دقیقی از واقعیت ندارند، پایگاه خبری خزر بر مبنای وظیفه ذاتی خود در اطلاع رسانی با رعایت ملاحظات قانونی علی الخصوص اینکه ایشان از شاکیان حرفه ای رسانه های استانی و کشوری میباشد، بخش اول اسناد مربوطه را در معرض نمایش گذاشت.

از آن جایی که انتشار بخش اول این اسناد با استقبال خیره کننده ای روبرو شد و حدود 30 هزار بار توسط بازدیدکنندگان سایت در گیلان و تهران مورد رویت قرار گرفت، در این قسمت به بخش دوم رانت تحصیلی جناب نماینده پرادعا با انتشار اسناد خواهیم پرداخت. جالب اینکه این نماینده همواره سایر همکاران خود را متهم به تخلف و استفاده از رانت کرده و دغدغه اصلی خود را بیکاری جوانان تحصیلکرده بر میشمارد و وزارت علوم دولت قبل را متهم به تخلف در امر بورسیه ها می نمود در حالی که خود یکی از متخلفین در این موضوع بود!

بخش اول را می توانید از اینجا مشاهده کنید

تحریریه خزر در سایه زعامت احکام نورانی اسلام و تاکیدات مقام معظم رهبری با اعتقاد راسخ به عدالت محوری و بیطرفی مقامات قضایی و نظارتی -که البته شخص نامبرده که  به لحاظ جایگاه سیاسی دسترسی به مدیران مربوطه دارد و بطور مداوم متقاضی ورود نهادهای نظارتی به نفع خود و بستگانش میباشد - بدون واهمه از تهدیدهای فرد مذکور به اطلاع رسانی خود با رعایت قوانین ادامه خواهد داد.

در بخش قبل از اسنادی رونمایی شد که این نماینده پرادعا توانسته بود با مدرک فوق لیسانس از پردیس دانشگاه گیلان به عضویت هیات علمی دانشگاه گیلان درآید و علی رغم اشتغال در یکی دیگر از سازمان های دولتی به صورت همزمان، بیش از یک سال به صورت غیرقانونی از دانشگاه گیلان به عنوان عضو هیات علمی مبالغی دریافت کند. جالب آن که وی علی رغم استفاده از یک سهمیه که قبولی اش را در آزمون دکتری بسیار راحت می کرد، سعی نمود با معرفی خود به عنوان مربی از سهمیه مربیان هم در قبولی در مقطع دکتری استفاده نماید که البته با پاسخ منفی دانشگاه گیلان نسبت به استعلام روبرو شد!

جالب آن که به استناد نامه زیر، جناب نماینده درخواستی خطاب به وزیر علوم ارسال کرده و از وی می خواهد تا با انتقالش به دانشگاه خواجه نصیر موافقت نماید. این درخواست در حالی مطرح می شود که همگان می دانند دانشگاه خواجه نصیر یکی از معتبرترین دانشگاه ها در سطح کشور بوده و قبولی و تحصیل در مقطع دکتری در آن مستلزم کسب رتبه بالا در آزمون های ورودی است. 

امروزه که بسیاری از دانشجویان دختر در مقاطع کاردانی و کارشناسی با مشکلات ناشی از مسافت طولانی شهر محل زندگی با شهر محل تحصیل روبرو بوده و فرآیند پذیرفته شدن میهمانی از سوی آنان منوط به پذیرش در دانشگاه های مبدا و مقصد بوده و به نوعی در پیچ و خم روال اداری اینگونه درخواست ها به سر می برند و خیلی ها هم باید با رنج و زحمت بسیار در دانشگاه قبول شوند  نماینده مردمی و پر از ادعا!! باارائه ی درخواستی مبنی بر تغییر کامل دانشگاه محل تحصیل و انتقال به یک دانشگاه معتبر بدون کنکور، آن هم در مقطع دکتری پذیرفته شده اند و عجیب تر پذیرفته شدن این درخواست توسط وزیر علوم در دولتی است که به شدت عملکرد وزارت علوم در دولت قبل را مورد انتقاد قرار داده است !!

جالب این است که جناب نماینده  که همسرش از سهامداران عمده شرکت برداشت کننده غیر مجاز شن و ماسه می باشد و چندی قبل رییس کمیته مبارزه با زمین خواری کمیسیون اصل نودمجلس و نماینده گلپایگان نیز  تخریب پرحجم محیط زیست  توسط شرکت مذکور را پس از بازرسی تایید نمود، همواره بیشترین هجمه ها را به وزارت علوم در خصوص پرونده بورسیه ها وارد کرده و تهدید به افشاگری در این خصوص نموده است!!گفتنی است خزرانلاین به زودی اسناد دیگری از تخلفات این فرد منتشر خواهد کرد...

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان