به گزارش لنگرخبر ،در این دیدار که عصر یکشنبه و در یک هوای کاملا صاف و آفتابی در زمین ورزشی شهدای لنگرود برگزار شد تیم میزبان مقابل میهمان خود به برتری یک بر صفر دست یافت.

در آغاز نیمه نخست رودسریها بهتر از حریف ظاهر شدند بهترین بخت گلزنی برای تیم شهرداری رودسر در دقیقه 12 بازی به دست آمد که بازیکن این تیم شهریار ناصح در شرایط تک به تک با دروازه بان لنگرود نتوانست این موقعیت را تبدیل به گل کند که دروازه بان تیم رهگستران مانع از گلزنی بازیکن حریف شد تا تیم میهمان از رسیدن به گل ناکام بماند.

این بازی در نیمه نخست با همین دو موقعیتی که دو تیم روی دروازه های یکدیگر ایجاد کردند به پایان رسید.

اما با آغاز نیمه دوم باز هم ابتدا این تیم شهرداری رودسر بود که روی دروازه میزبان موقعیت ایجاد کرد که باز هم دروازه بان این تیم ناجی دروازه اش شد ،لنگرودیها در دقیقه 65 بازی نیز یک موقعیت عالی روی دروازه شهرداری رودسر را از دست دادند تا اینکه تیم میزبان در دقیقه 82 و از روی یک ضربه کاشته به گل رسید ، این گل را روح اله فلاح با یک ضربه استادانه و بدور از دسترس دروازه بان شهرداری رودسر به گل تبدیل کرد.

رودسریها پس از دریافت گل برای رسیدن به گل تساوی فشار زیادی روی دروازه میزبان ایجاد کردند و بارها تا آستانه فرو ریختن دروازه حریف پیش رفتند اما نتوانستند موقعیتهای به دست آمده را تبدیل به گل کنند و این بازی سر انجام با همان تک گلی که در دقیقه 82 برای میزبان به ثمر رسید به پایان رسید.

تیم رهگستران لنگرود با این برد 10 امتیازی شد و تیم شهرداری رودسر در امتیاز 7 باقی ماند.

سرمربی تیم رهگستران لنگرود پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت :هم تیم ما و تیم حریف در نیمه نخست خوب نبودیم و نتوانستیم موقعیت آنچنانی روی دروازه های یکدیگر ایجاد کنیم.

مهدی حسین زاده افزود :در نیمه دوم ما کاملا بر حریف سرتر بودیم و ابتکار عمل را به دست گرفتیم و توانستیم از موقعیتهای ایجاد شده یک گل وارد دروازه حریف کنیم.

سرمربی تیم شهرداری رودسر نیز پس از پایان بازی اظهار کرد : ما در همان دقایق نخست نیمه اول می توانستیم کار را تمام کنیم که بازیکن ما در شرایط تک به تک با دروازه بان حریف نتوانست این موقعیت را تبدیل به گل کند.

حسین داوودی افزود : نیمه دوم که جنگ میان هافبکها بود برتری با نفرات تیم میزبان بود و میانه میدان را از دست دادیم و روی یک ضربه کاشته گل دریافت کردیم .

در لیگ دسته سوم فوتبال کشور 5 گروه 12 تیمی حضور دارند که از هر گروه سه تیم به مرحله نهایی راه می یابند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان