به گزارش لنگرخبر، متن این بیانیه به شرح زیر می باشد :



بسم الله الرحمن الرحیم



قال الله تعالی:



مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تبدیلا (احزاب/23)

در عصری که ریشه آزادگی با تزویر و تقلای سران جبان و کذاب به خشکی می رفت، خون مظلومان پاکدل و نیک سرشت همانند آبی زلال به اصل ثابت شجره طیبه حق جانی دوباره ارزانی نمود. ولیِّ دم این ستمدیدگان، سلطانی است که از جانب قدرت لا یزال الهی گمارده شده و بی تردید دادگاه عدل الهی که صلاحیت مطلق احقاق حق در دامنه اش متصور و متقن است، داد مظلومان را ستانده و با منقلبی که خیر الماکرین (جل و على) تدارک دیده، حکم حتمی الهی اجرا خواهد شد.

اقدام ددمنشانه رژیم مرتجع ،قرون وسطایی و تروریست پرور سعودی در اعدام آیت الله شیخ نمر نقض آشکار حقوق بشر و آزادی بیان بوده و نشان می دهد بنیان اینگونه جنایات تفکر وهابیت و جریان تکفیری ـ سلفی است که امروز داعش پرچمدار آن است.

شمارش معکوس براندازی و افول این رژیم لجباز و عنید که حیات خلوت رژیمی منفورتر و فرومایه تر از خود که همانا رژیم صهیونیستی است، آغاز شده و به رمق و رقم های اخیر خود رسیده است

هیات رزمندگان شهرستان لنگرود مسئولیت مستقیم این جنایت ننگین را متوجه آمریکا و هم پیمانان آن می دانند که به صورت مستقیم از رژیم سعودی حمایت می کنند و بر جنایات بزرگ این رژیم علیه مردم خود و ملت های منطقه سرپوش می گذارند و از تجاوزگری آن حمایت می کنند. امری که ثابت می کند شعارهای آنها در خصوص آزادی، مردم سالاری و حقوق بشر حرف های یاوه و دروغی بیش نیست و کسی در امت ما فریفته آن نمی شود.

هیات رزمندگان شهرستان لنگرود این مصیبت را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی ) و خانواده شهید شیخ نمر باقر النمر و نیز تمام امت اسلامی تسلیت گفته و از خداوند برای روح این شهیدکه در راه مبارزه با ظلم و دفاع از حق و حقیقت مجاهدت می کرد طلب آمرزش و مغفرت مینماید .

والسلام علیکم والرحمه الله وبرکاته

هیات رزمندگان اسلام شهرستان لنگرود

دیماه 1394
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان