به گزارش لنگرخبر، نیروهای سوری و نیروهای مقاومت در ادامه عملیات خود در حومه شمالی استان لاذقیة دیشب (دوشنبه) ارتفاعات «زیارة البیضاء»، «ضهرة البیدر المحروقة» و «خندق الشاحور» را از وجود عناصر تروریستی ،جیش الفتح پاکسازی کردند.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت همچنین در شرق منطقه «عکو» کنترل مناطق «1112» و « 932» را در حومه «الرقراقیه» در اختیار گرفتند.

به گزارش فارس، دامنه عملیات نیروهای سوری و مقاومت تا حومه شهرک«الحور» گسترش یافته و تاکنون ارتفاعات اطراف این شهرک از جمله «الرویسات» که مشرف بر دره «الازرق» است، پاکسازی شده و ارتفاعات دیگر نیز در اطراف روستای «عالیة» به کنترل ارتش سوریه درآمده است.

از سویی دیگر نیروهای سوری علاوه بر تصرف شهرک «الحور» ارتفاعات «816 ، 529.5 ، 466 و 425.5» را در حومه روستا آزاد کردند.

 

 

براساس این گزارش، پیشروی های روز دوشنبه (دیروز) نیروهای سوری در حومه جنوبی شهرک راهبردی «کنسبا» یک بار دیگر ترس را به اردوگاه تروریست ها بازگردانده و به نظر می آید ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در تلاش هستند از محور شرقی و غربی جبل الروس، این ارتفاعات مهم را بازپس بگیرند تا شهرک کنسبا مهم ترین پایگاه عناصر تروریستی در حومه شمالی لاذقیه در آستانه سقوط قرار بگیرد.

 

 

عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در شمال لاذقیه، در حالی است که نیروهای سوری و مقاومت در شمال استان «حلب» و جنوب استان «درعا» نیز عملیات های گسترده دیگری را پیش می برند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان