سرمربی سابق داماش گیلان با بیان اینکه با دست خالی در این تیم جنگیدم، گفت: من خیانت نکردم، بلکه خیانت را کسانی کردند که با استعفاهای پی در پی تیم را به نابودی کشاند و سهمیه لیگ برتری داماش را از بین بردند.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از تسنیم، افشین ناظمی در خصوص مصاحبه های چند روز اخیر امیر عابدینی، اظهار کرد: البته آقای عابدینی بار اول نیست که دارد مرا مورد لطف خود قرار می دهد و از فردای کنار گذاشته شدن من، ایشان چپ و راست من را مورد حمله های کلامی خود قرار دادند و به شواهد رسانه ها من هرگز در مقام پاسخگویی برنیامدم.

وی افزود: نه اینکه من جواب برای سخنان ایشان نداشتم، که در خصوص تک تک حرفهای ایشان پاسخ های منطقی دارم، نه حرفهایی از جنس سخنان آقای عابدینی که بیشترشان بار حقوق دارد و تهمت است.

سرمربی سابق داماش گیلان با بیان اینکه دلیل سکوت من حفظ منافع باشگاه داماش و شهرم بود، افزود: اینکه تاکنون جواب عابدینی را ندادم به دلیل این بود که دوست نداشتم داماش را با حرفهایم ئارد حاشیه کنم و اگر جواب می دادم مسلما ایشان می گفت که ناظمی با مصاحبه هایش تیم را انداخت و من به این دلیل سکوت کردم، اما حالا دیگر زمان سکوت نیست، چون داماش را به جایی بردند که سزاور و جایگاهش این نبود.

ناظمی در مورد اتهام عابدینی مبنی بر نابودی داماش توسط او گفت: بله، ایشان راست می گویند و من داماش را نابود کردم! چرا که دو سال پیش با وجود بی پولی و حواشی فراوان و البته با کمک بازیکنان و هواداران توانستم داماش را در لیگ برتر حفظ کنم و این به نابودی تیم کمک کرد!

 

داماش ستاره هایش را از دست داد

وی تصریح کرد: در حالی که ابتدای فصل ستاره هایی مانند حسین ابراهیمی، حسن رودباریان و علی رضا جهانبخش از تیم جدا شدند و در عوض آنها جوان هایی همچون حسن زاده، سیف اللهی، قدمی به داماش آورده شدند، اما با همین جوانها من تیم را هفتم جدول کردم. شاید منظور عابدینی از خیانت اینها باشد!

سرمربی سابق داماش گیلان با اشاره به خروج شش بازیکن در نیم فصل از داماش، اظهار کرد: ما یکی از معدود تیم هایی بودیم که ابتدای فصل جای خالی داشتیم و عابدینی به من گفته بود که چون پول نداریم این جای خالی را نگه می دارم برای نیم فصل. اما در کمال تعجب در نیم فصل بازیکنی به تیم اضافه نشد هیچ، بلکه مهره های کارسازی همچون محمد آبشک، کبه، داسیلوا، حلافی، افشین چاووشی و جهانگیر عسگری هم از لیست داماش خارج شدند، اما با همه این کارها ما در بازی نخست توانستیم سایپا را در تهران شکست دهیم و این را هم باید به لیست خیانت من اضافه کنید!

ناظمی خاطرنشان کرد: من از چند روز مانده با بازی ملوان بارها به عابدینی زنگ زدم تا از او بخواهم که پیش از بازی به رشت باید و موجب دلگرمی بازیکنانم شود اما او هرگز به تلفن من جواب نداد و به مدیر روابط عمومی پیغام داد که شرمنده ناظمی هستم که چون پول ندارم نمی توانم بیایم.

وی افزود: ایشان در حساس ترین بازی سال بچه ها را تنها گذاشت و بعد به دوستانش گفت که چون بازیکنان در ارتباط با بی پولی با رسانه ها مصاحبه کردند من آنها را تنبیه کردم و به رشت نرفتم. این در حالی بود که خود عابدینی با هماهنگی مسئول رسانه ای و خود من به بازیکنان اجازه دادیم تا در ارتباط با بی پولی با رسانه ها سخن بگویند تا مسئولین و مقامات ذی ربط صدای ما را بشنوند، اما چون عابدینی استاد فرار به جلو است، همه تقصیرها را گردن بازیکنان انداخت.

 

عابدینی مجوز اعتصاب بازیکنان را صادر کرد!

ناظمی با یادآوری اینکه اجازه اعتصاب را به نوعی خود عابدینی به بازیکنان داد، گفت: در جلسه ای که من و سایر بازیکنان بودند عابدینی گفت که اگر تا دو روز دیگر پول نیاوردم می توانید اعتصاب کنید و سر تمرین نیایید. حتی وقتی خواستم حرفش را قطع کنم و از بازیکنان بخواهم بی پولی را با تمرین نکردند تلافی نکنند، عابدینی به من تشر زد که چرا نمی گذارید بازیکنان حق و حقوق خود را بدانند!؟ او به بازیکنان گفت: که اگر کمتر از سی درصد رقم قرارداد را دریافت نکنند به صورت قانونی می توانند قرارداد را فسق کنند. اما وقتی بازیکنان اعتصاب کردند او پیغام داد که ناظمی عرضه ندارد چند تا بچه را به تمرین کردن مجاب کند!

وی گفت: من هنوز هم میگویم عابدینی بزرگ فوتبال است اما کارهایی که در این چند مدت کرده موجب شده تا جایگاه و ارزش خود را در جامعه فوتبال از دست بدهد.

 

عابدینی خواهان اخراج ۶ بازیکن داماش بود

سرمربی سابق داماش گیلان افزود: عابدینی از من می خواست بدون دلیل شش بازیکن اصلی ام ر اخراج کنم و وقتی من خودداری کردم از جلسه بلند شد و با عصبانیت باشگاه را ترک کرد و حرف من این بود که اولا چرا باید بازیکن را بی دلیل اخراج کنم و دوما در یک تیم نصف و نیمه اگر شش نفر را هم کنار بگذارم با چه نفراتی به میدان بروم!

ناظمی در ارتباط با سخنان عابدینی در خصوص ربط دادن اعتراضات هواداران داماش به او گفت: این هواداران همان هایی بودند که شعار ایران، آسیا، امیر عابدینی دادند و امروز هم دارند او را سرزنش می کنند و آن روز که عابدینی تشویق می شد آنها فوتبال فهم بودند و حالا که کورد اعتراض قرار گرفته شده اند ارازل و محکوم به حالت غیرطبیعی داشتن!

سرمربی سابق داماش گیلان تأکید کرد: من خیانت نکردم، بلکه خیانت را کسانی کردند که با استعفاهای پی در پی و بی حاصلشان و مصاحبه های تفرقه آمیزش داماش را به نابودی کشاند و سهمیه لیگ برتری داماش را از بین برد

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان