به گزارش لنگرخبر، آیت الله حسینی اشکوری کاندیدای مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سابقه درخشان مردم این منطقه در تاریخ، گفت: علما و شهدای بزرگی به دین مبین اسلام خدمت نموده اند که مایه افتخار هر گیلانی است، سردارانی و شهیدانی که همانند ستارگان درخشانی در آسمان عبودیت میدرخشند.



کاندیدای مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد : عاقبت نیک به راحتی برای انسان مسجل نخواهد شد و این نیازمند ارتباط مداوم و مستحکم با معبود است.



وی افزود: تعدادی از خواص عمرشان را در راه خدمت به اسلام و مسلمین گذراندند ولی در مواقع حساس به دلیل بی بصیرتی ، عاقبت بخیر نشدند و دین و دنیای شان را به باد دادند.



آیت الله حسینی اشکوری ادامه داد: زبیر یکی از نمونه های تاریخ اسلام است ، امیرالمومنین علی(ع) می فرماید : زبیر غمها و ناراحتی های فراوانی را از چهره پیامبر اکرم (ص) زدود و در بسیاری از جنگ ها دلاوری و فداکاری نمود ولی پس از رحلت پیامبر(ص) بدلیل بی بصیرتی و دنیا پرستی در مقابل امام خود ایستاد و تمام زحمات و تلاش های خود در راه اسلام را نابود ساخت.



این کاندیدای خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز توجه و سپس عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در مسایل سیاسی و اجتماعی باعث عبور از بحرانها و خطرات و فتنه های داخلی و خارجی میشود و یکی از راههای کسب بصیرت و شناخت حق از باطل، تمکین و توجه به گفته ها و تذکرات ولی فقیه است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان