به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهیار رستگار بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اتمام مرحله نخست سفرهای نوروزی اظهار کرد: مرحله دوم سفرهای نوروزی آغاز شده است.

وی به ترافیک سنگین در تمام محورهای ورودی و خروجی گیلان اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش ورود و خروج مسافران شرایط ویژه ای بر محورهای مواصلاتی استان حاکم شده است.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه ترافیک در محورهای مواصلاتی «رودبار ـ منجیل»، «آستارا ـ اردبیل» و «چابکسر ـ رامسر» سنگین گزارش شده است، تصریح کرد: بارندگی سبب لغزندگی و کندی عبور و مرور در تمام محورهای مواصلاتی استان شده است.

رستگار بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان تأکید کرد و یادآور شد: رانندگان از شتاب زدگی و رانندگی عجولانه به شدت پرهیز کنند.

وی در ادامه از توقیف یک دستگاه خودروی سواری توسط گروه گشت پلیس راه در گیلان خبر داد و بیان کرد: گروه گشت عملیات پلیس راه حین انجام وظیفه و برخورد با تخلفات در محور «رشت ـ انزلی» یک دستگاه خودروی سواری را به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه متوقف کرده و مدارک آن را بررسی کردند.

رئیس پلیس راه گیلان اضافه کرد: ماموران پلیس راه مدارک راننده خودروی مذکور را از سامانه تخلفات رانندگی راهور ناجا استعلام کردند و مشخص شد با ارتکاب 74 فقره تخلف مبلغ 33 میلیون و 500 هزار ریال جریمه پرداخت نشده دارد.

رستگار با اشاره به اینکه خودروی مذکور برای سیر مراحل قانونی و تسویه حساب تخلفات معوقه به پارکینگ منتقل شده است، خاطرنشان کرد: طبق ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اگر خودرویی دارای جریمه پرداخت نشده بیش از 10 میلیون ریال باشد، توقیف شده و راننده آن برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می شود.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : نوروز ترافیک

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان