به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، به نقل از "ورزش سه"، از ساعت 18:10 دقیقه دو تیم استقلال اهواز و پرسپولیس در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. حاشیه های ابتدایی این بازی را با هم می خوانیم: *تعدادی از هواداران پرسپولیس برای بدرقه تیم تا ورزشگاه تختی در هتل استقرار پرسپولیس حضور دارند. روی تعدادی از ماشین های طرفداران پرسپولیس عدد 4 با رنگ قرمز نوشته شده است. *در حالی که بیش از دو ساعت تا آغاز بازی دو تیم مانده است بیش از 5000 هزار بلیط فروخته شده است. *طرفداران پرسپولیس بنری با خود آورده اند که عکس مهرداد اولادی، هادی نوروزی و همایون بهزادی در آن آورده شده است. *حدود 3 ساعت پیش از شروع بازی زمین ورزشگاه تختی آبیاری شد.
%image_alt%
*بازار بلیط سیاه در بیرون از ورزشگاه داغ است و این در حالی است که تعداد زیادی صندلی خالی درون ورزشگاه قرار دارد. *بین هواداران استقلال اهواز و پرسپولیس بر سر سکوهای خالی درگیری به وجود آمده است. * 70 درصد از ورزشگاه تختی پرشده است که حدود 90 درصد از ورزشگاه پرسپولیسی ها هستند و حدود 2000 نفر طرفدار استقلال اهواز در ورزشگاه حاضرند. * بازیکنان استقلال با پیراهن هایی که عکس مرحوم بقال زاده پیشکسوت فقید فوتبال خوزستانی روی آن بود وارد زمین ورزشگاه شدند. * دقایقی پیش اتوبوس پرسپولیسی ها وارد ورزشگاه شد. * عادل کلاه کج کاپیتان استقلال اهواز مورد تشویق شدید هواداران پرسپولیس قرار گرفت، وی سابقه گلزنی برای قرمزها در دربی پایتخت را دارد. *شیشه اتوبوس پرسپولیسی ها شکسته شد. هواداران استقلال اهواز با شعار "هیئت بی تعصب" به اینکه پرسپولیسی ها بیش از 50 درصد از سکوها را مال خود کرده اند، معترض شدند. * بیش تر طرفداران پرسپولیس از شهرها و استان های مجاور آمده اند تا بازی تیم محبوبشان را از نزدیک ببینند. * درگیری یکی از اعضای باشگاه پرسپولیس با ابراهیم تهامی با وساطت حاضرین ختم به خیر شد. * جایگاه پرسپولیس در دو طرف جایگاه کاملا پر شده و هواداران همگی ایستاده نظاره گر هستند. * سوشا مکانی برای گرم کردن ساعت 15: 15 دقیقه وارد چمن تختی شد و مورد تشویق شدید هواداران پرسپولیسی قرار گرفت. * بازیکنان استقلال اهواز با پیراهن های زرد و سبز در حال گرم کردن هستند. * بازیکنان پرسپولیس راس ساعت 17:20 دقیقه برای گرم کردن پیش از بازی  وارد زمین شدند و مورد تشویق شدید هوادارانشان در ورزشگاه تختی  قرار گرفتند.
%image_alt%
* این دیدار اولین تجربه مربی گری برانکو ایوانکوویچ در ورزشگاه تختی است. * بازیکنان پرسپولیس هنگام ورود به زمین جهت گرم کردن توسط هواداران حریف با سنگ مورد استقبال قرار گرفتند.
*عکاسان حاضر در ورزشگاه تختی در محل گرم کردن پرسپولیس تجمع کرده اند. *برانکو ایوانکوویچ مربی موفق پرسپولیسی ها مورد تشویق شدید هواداران قرار گرفت و او به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان