خواب ناز در جشن دولت

۱۳۹۳/۰۳/۲۵ ۱۶:۰۳ چاپ کد خبر: 5403

جشن دولت در 24 خرداد در سالن شهید املاکی اداره ارشاد لنگرود برگزار شد.

باعرض پوزش از ببیندگان گرامی ، به دلیل ارادت برخی مسئولان عزیز و خوش حالی بی حد برخی و در مقابل تهدید برخی آقایان(البته بعد از چند دقیقه حرف خود را تغییر دادند) و به دلیل زیاد بودن آستانه تحمل حضرات ، عکس های این خبر غیر فعال شد.

حضرات در نظر داشته باشند و این را بدانند که همیشه نباید از شما تعریف کرد و اخبار خوب شما را منتشر کرد.

نقد و انتقاد هم جزئی از اخبار به حساب می آید و مسئولان زمانی که در پست مدیریت قرار می گیرند حتما از این موارد در بحث رسانه باید آشنایی پیدا کنند ، حداقل اینکه مطالعه ای در این بحث انجام دهند برای اطلاعات عمومی آن ها مفید خواهد بود.

در هر صورت اخبار های متعددی در لنگرنیوز در بحث حمایت از کارهای سازمان های و ادارات شهرستان منتشر شده است که چشم آقایان برای دیدن این مطالب تار بود ؛ در مقابل اگر یک اخبار به نفع منافع آن ها نباشد و خود را در خظر ببیند و ... واکنش انجام میدهند که البته در خور شان انها نیست.

حرف برای گفتن زیاد است و زمان اندک ، شما که وقت برای خدمت به مردم دارید و ما آن وقت را نداریم را نمی گیریم و شما را با وقت شریفتان در خدمت رسانی به مردم فهیم شهرستان (که برخی هم در فکر سودجوی از مردم هم هستند ) تنها می گذاریم.

البته سایت هایی که در شهرستان اخبار را به صورت کپی از سایت های دیگر البته بدون ذکر منبع منتشر می کنند از این سایت که هر دو سوی اخبار خوب و بد را می بیند و منتشر می کند محبوب تر است.

سایت های وزینی که ادعای فرهنگ در آن ها موج می زند و هنوز هم با کوچکترین قوانین شرعی و مطبوعاتی آشنایی ندارند و اخبار اختصاصی دیگران را به نام خود منتشر می کنند چهره مناسب تری از لنگرنیوز دارند که البته این به خوبی قابل فهم است چرا که کسی از مدیران نقد نمی کند و از آن ها حق مردم را مطالبه نمی کند.

ان شاالله به زودی اخبار تکمیلی در خصوص آستانه تحمل مدیران در لنگرنیوز منتشر خواهد شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان