به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، فرماندار لنگرود پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان گیلان در این شهرستان که با حضور واعظی،وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات برگزار شد با بیان اینکه این شهرستان بر اساس سرشماری سال 90 دارای 137 هزار  نفر جمعیت است گفت:210 روستا در این شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه لنگرود زادگاه علما  و فرهیختگان  و سرزمین شعر و ادب است افزود:مقام معطم رهبری از شهید این شهر سردار املاکی به عنوان قهرمان یاد کردند.




جوادپور در ادامه با اشاره به نبود نسل 3g در این شهرستان تا ابتدای دولت یازدهم اظهار کرد:امروز 16 سایت اینترنت پرسرعت  و 23 مرکز idsl در شهرستان دایر شده است.




وی با بیان اینکه مشترکین ثابت از 43 هزار به 59 هزار نفر رسیده و رشد 36 درصدی را شاهد بودیم ادامه داد: مشترکین تلفن همراه نیز 25 درصد رشد داشته است.




وی اذعان کرد:تا کنون 78 میلیارد تومان جهت زیرساخت های ارتباطات در شهرستان هزینه شده و امروز نیز 6.5 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.




جوادپور ادامه داد: توسعه سوئیچ در شهرستان، افزایش زیرساخت های شهر چاف و چمخاله، ارتقای کیفیت تلفن های بی سیم نیز در این شهرستان مطالبات مردم است.




وی تاکید کرد:توقع داریم با پیشرفت در مسیر توسعه از شبکه های اینترنت با هزینه کم و خدمات بیشتر بهره گیریم.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان