به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، استاندار گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود که پیش از ظهر امروز با حضور دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برگزار شد، گفت: توفیقات بسیاری در بخش ارتباطات، تلفن سیار، همراه و فناوری در دولت یازدهم اتفاق اقتاده که این امر مرهون تلاش های دولت و  وزیر ارتباطات و فناوری است.



 



وی با بیان اینکه راه آهن قزوین- رشت طی سال های گذشته با سرعت کند و گاهی رها شده بود، افزود: تا پایان سال 95 یا پایان دولت یازدهم باید کار این راه اهن جمع شود.



 



دکتر محمدعلی نجفی ادامه داد: حضور دکتر واعظی به جهت رئیس کمیسیون مشترک ایران و اذربایجان سرعت فوق العاده ای به این بخش خواهد بخشید و این راه آهن باید به آستارا و جمهوری آذربایجان ادامه پیدا کند.



 



استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش به حرکت های جهشی و پر توان بندر انزلی اشاره و تصریح کرد: بندر کاسپین بزرگ ترین بندر شمال کشور است و بعضا دیدگاه منفی در این خصوص وجود داشت که شاید گنجایش بار را نداشته باشد اما امروز این بندر بدون یک ریال پشتوانه دولتی با حضور بخش خصوصی و بخش کوچکی از منطقه آزاد محقق شده است.



 



نجفی با تاکید بر اینکه بندر چمخاله به جد دنبال می شود، خاطرنشان کرد: علاقمند هستیم این بندر نیز در استان راه اندازی شود.



 



گفتنی است، امروز اینترنت روستای پایکیاده، پروش و خالکیاسر شهرستان لنگرود  به صورت زنده با حضور دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری افتتاح شد که در مجموع هزارو 180 روستا در کل استان به اینترنت متصل شده است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان