به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان جام مجتبی بردبار ، جمعه شب با قهرمانی تیم نوآوران گلبند رشت پایان یافت .



در پایان این رقابت ها ، تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت با کسب 31 امتیاز عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر باشگاه های استان گیلان را به خود اختصاص داد .

همچنین تیم های بسکتبال شهرداری لنگرود و جوانان ملوان نیروی دریایی بندرانزلی با کسب 29 امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند ، تیمهای درفک رشت و ستارگان صومعه سرا نیز با کسب 25 امتیاز به تریتب رتبه های چهارم و پنجم را کسب کردند .

در آخرین دیدار برگزار شده این رقابت ها نیز ، تیم های بسکتبال نوآوران گلبند رشت و ملوان نیروی دریایی انزلی در دیداری حساس در رشت رو در روی هم قرار گرفتند .

این مسابقه سرنوشت قهرمانی را مشخص می کرد چون تیم پیروز این دیدار می توانست عنوان نخست را کسب و جشن قهرمانی این دوره از رقابت ها را برگزار کند .

با توجه به این امر ، تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت که میزبان این بازی بود ، از ابتدا بازی را حساب شده و محکم آغاز کرد و سرانجام در یک دیدار برتر با نتیجه 99 بر 55 حریف خود را شکست داد .

در رقابت های بسکتبال لیگ برتر قهرمانی استان گیلان جام مجتبی بردبار ، تیمهای شهرداری لنگرود ، شهرداری لاهیجان ، جهان گسترلاهیج ، توسعه پایدار کوچصفهان ، ستارگان صومعه سرا ، جوانان ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ، درفک رشت ، جوانان آرنا رشت ، نوآوران گلبند رشت حضور داشتند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت پرداختند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان