به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حامد اسماعیل پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به برگزاری مسابقه مقاله نویسی اظهار کرد: برای نخستین بار مسابقه مقاله نویسی با عنوان «چرا من یک محجبه ام» در مقطع سنی 9 تا 16 سال خواهران در لنگرود برگزار می شود.



 

وی برنامه های مبتذل شبکه های ماهواره را در حال آسیب به ارزش ها و اعتقادات اصیل اسلامی و ایرانی دانست و افزود: عفاف و حجاب زنان یکی از مهم ترین دلایل حفظ سلامت خانواده هاست و مسابقه مذکور در راستای توجه به این امر برگزار می شود.





به گفته سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود، وقتی زنان مسلمان به چارچوب های اعتقادی خود در پوشش اسلامی پایبند باشند به طور یقین به ظواهر فریبنده و زودگذر و پوچ بی اعتنا می شوند.





وی گفت: اگر زن مومن و انقلابی ایران اسلامی به حفظ حجاب اهمیت دهد نسلی که در دامنش پرورش می یابد نیز به این ارزش ها پای بند می شود.





اسماعیل پور توجه به موضوع عفاف و حجاب را در جامعه ضروری دانست و یادآور شد: حضور دلیرانه مردان در دوران هشت سال دفاع مقدس در صحنه نبرد حق علیه باطل به دلیل اعتماد و اطمینان خاطر نسبت به حضور زنان محجبه و پای بند به ارزش ها در سنگر خانه و خانواده بود.





وی درباره زمان ارسال آثار برای شرکت کنندگان در مسابقه مقاله نویسی مذکور، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند تا تاریخ 21 تیر ماه جاری آثار خود را حداکثر در 15 سطر به اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان لنگرود ارسال کنند.





سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود یادآور شد: پس از بررسی آثار به 15نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می شود.



انتهای پیام

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان