به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، یک منبع آگاه در گفت و گو با تابناک درخصوص جذب و بکارگیری بستگان برخی از اعضای شورای شهر لنگرود اظهار کرد: طی جلسات گذشته برخی از دوستان شورا موضوع شرکتی کردن بستگان خود در مجموعه شهرداری لنگرود را مطرح کرده اند که واقعا جای تامل دارد.



این فرد با انتقاد از عدم پرداخت حقوق و مزایای بسیاری از کارکنان شهرداری اظهار کرد: چگونه می شود وقتی نمی توانیم رضایت خانواده شهرداری را جلب کنیم ، دست به برخی ریخت و پاش ها مانند تیر چراغ برق 36 میلیون تومانی بزنیم.





وی افزود: جذب و بکارگیری 3 تن از بستگان فعلی و سابق شورای شهر لنگرود در شهرداری به صلاح نبوده و نیست و مردم ناظران خوبی هستند و به موقع پاسخ خواهند داد.





تابناک اضافه می کند ؛ متاسفانه روز گذشته و طی تماس های مکرر با ساحره میرسیدی ، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان ، وی جوابگوی ما نبوده و ظاهرا این مدیر استانی ، علاقه چندانی به ورود در موضوعی که دستور مستقیم استاندار گیلان بر آن پاراف شده را نداشته است.





همچنین گفتنی است در جلسه ای که موضوع شرکتی کردن بستگان شورای شهر لنگرود مطرح شده بود ، منصفی و شاد ، دو عضو شورای این شهر اظهار کردند: کاملا مخالف این حرکت هستیم و این عمل به نام تمام اعضای شورای شهر نوشته خواهد شد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان