به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در حاشیه بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان لنگرود اظهار کرد : بسیج مجموعه ای از نظام با تشکیلات و ساختاری است که احساس مسئولیت بیشتری در جنگ اقتصادی کرده و در این جنگ به عنوان سرباز در خدمت نظام اسلامی است.



 



سردار نعمان غلامی گفت : راه رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی این است که در تمام عرصه ها مردم نیز همراه نظام و رهبری باشند که حضور مردم و پشتیبانی از ولایت باعث استحکام انقلاب و امنیت در کشور شد.



 



سردار نعمان غلامی با بیان اینکه فعالیت های بسیج مصداق اقدام و عمل است، افزود : تجریه فعالیت سه سال گذشته بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی تجربه ارزشمندی است و به طور قطع و یقین در جنگ اقتصادی موفق خواهیم شد.



 



وی خاطر نشان کرد : ایجاد قطب های تولیدی و صنایع تبدیلی خیلی از موانع و مشکلات را برطرف کرده و در کشور صدها قطب تولیدی در سخت ترین شرایط ایجاد شده است.



 



رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه پایه گذاری قطب های تولیدی به فرد با انگیزه و موفق نیاز دارد، تصریح کرد : کارخانه بزرگ نخودچی در ممقان، فعالیت 18 هزار سرو رودی در آذربایجان شرقی در تابلو فرش، فعالیت کل یک روستای خراسان شمالی در خیار شور از جمله نمونه هایی است که به دلیل انبوه تولید کننده به قطب تولیدی تبدیل شده است.



 



سردار غلامی با اشاره به اینکه بیش از 5 میلیون تن از محصولات کشاورزی به ضایعات تبدیل می شود، افزود: یکی از برنامه های سال جاری فرآوری محصولات از ضایعات محصولات جلوگیری است تا کشاورز با چالش مواجه نشود و سود تولیدات را فقط دلال نبرد.



 



وی با بیان اینکه امسال درهر شهرستان یک نمونه به عنوان الگو ایجاد می شود، تصریح کرد: نان برنجی در لنگرود به نام شهرستان ثبت شود تا این نان به صورت تولید انبوه با طعم ها و بسته بندی های مختلف عرضه شود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان