به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در جلسه ای که با حضور رئیس بسیج سازندگی کشور در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: چای، برنج و پیله ابریشم از محصولات استراتژیک شهرستان لنگرود است.



 



وی با بیان اینکه از هزار و 80 نفر خانوار در تالش محله، 50 درصد آن مشغول تولید نان برنجی هستند، اظهار کرد: از هر کیلو آرد، 1.3 نان تولید می شود که قیمت آن نیز بین چهار هزار و 500 تا هشت هزار تومان در بازار عرضه می شود.



 



سرهنگ سید حبیب حسینی ادامه داد: برای تولید نان برنجی متوسط بین 3 تا 5 نفر اشتغال زایی می شود که چیزی حدود 22 میلیون تومان نیز درآمد سالانه آن است.



 



فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با تاکید بر حمایت از نان برنجی لنگرود، تصریح کرد: تقویت قطب صنایع تبدیلی نان برنجی و دیگر محصولات نیاز به حمایت بیشتر دارد.



 



وی با بیان اینکه سال گذشته 17 میلیارد ریال در قالب تسهیلات زودبازده و اقتصاد مقاومتی پرداخت شد، اذعان کرد: 130 نفر به طور مستقیم و 250 نفر به طورت غیر مستقیم اشتغال زایی شد.



 



سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: امسال پیش بینی می شود دو میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شود که برای 550 نفر نیز شغل ایجاد خواهد شد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان