به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، فرماندار شهرستان لنگرود در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری لنگرود در ششمین روز از هفته دولت که در جوار گلزار شهدای گمنام لنگرود برگزار شد، اظهار داشت : حرکت در راستای جلب رضایت خدا ، دوری از طاغوت و طاغوتین از وظایف دولتمردان است و باید در مسیر خدمت گذاری به مردم تلاش کرد.



 



سیدرضا جوادپور با بیان اینکه کسانی که با آرا مردم انتخاب می شوند برای جلب رضایت انان نیز تلاش می کنند، گفت : بزرگترین سرمایه هر مدیر ؛ در مدیریت شهری کسب اعتماد مردمی است که این اعتماد فقط از طریق رضایت مندی شهروندان محقق می شود که البته بدست آوردن این امر بسیار سخت است.



 



وی با اشاره تاکید بر اینکه کارهای عمرانی باید فنی، اصولی و قانونی باشد، افزود : شهرداری و شورا با انجام برنامه های هدفمند پارک فجر و گلزار شهدای گمنام را به مرجع گردشگری و تفریحی تبدیل کنند.



 



رئیس شورای شهر لنگرود در این مراسم اظهار داشت : هفنه دولت بخاطر ایثارگری های دو شهید انقلاب رجایی و باهنر نامیده شده تا علاوه بر اطلاع رسانی عملکرد دولت به مردم، یادآور سادگی و بی آلایشی این دو بزرگ مرد باشد.



[gallery columns="1" size="large" ids="63591"]



رحیم شیخ ظاهر با بیان اینکه با وجود مشکلاتی که شهداری با آن ها روبرو است ولی انصافا اقدامات خوبی در سطح شهر در حال اجرا است، گفت : اگر شورای شهر در شرایط حساس حامی مجموعه شهرداری نباشد، یقینا ادامه عملیات عمرانی شهرداری ناقص باقی خواهد ماند.



 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان