ناصر احمدی شاد در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر، اظهار داشت: یک بار دیگر توفیق شد تا در سال آخر از عمر دور چهارم شورای شهر لنگرود به عنوان سخنگو در خدمت شهروندان باشم و امیدوارم خبرهای خوبی از شورای شهر و شهرداری توسط رسانه ها به مردم منعکس شود.



 



سخنگوی شورای شهر لنگرود با اشاره به اولویت های شهرداری و شورا در سال آخر از عمر دور چهارم شورای شهر، گفت: درامدهای شهرداری در چند سال اخیر بی سابقه بوده است که هزینه های بالای پروژه های عمرانی نیز باعث برهم زدن تعادل هزینه و درامد در شهرداری شده است.



 



وی افزود: بودجه پیشنهادی شهردار در سال 1395 که به تصویب شورای شهر نیز رسیده است 440 میلیارد ریال است که تنها در 5 ماه نخست سال 50 میلیارد آن محقق شده است درحالی که میانگین درامد برای 5 ماه باید 180 میلیارد ریال باشد.



 



احمدی شاد بابیان اینکه امیدواریم باهمت شهردار و کارکنان شهرداری این عدد محقق شود، تصریح کرد: با توجه به هزینه های پیش رو اگر این روند ادامه داشته باشد، درواقع شهرداری از درامد سال های آتی هزینه می کند.



 



سخنگوی شورای شهر لنگرود تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداری و پرداخت حق وحقوق کارگران و کارمندان شهرداری را از اولویت های اصلی سال آخر شورای شهر مطرح کرد و گفت: متأسفانه تعدادی از میدان ها که به دلیل اصلاح هندسی تخریب شده بود بعد از گذشت حدود 8 ماه به حال خود رهاشده است.



 



وی تصریح کرد: آسفالت شریان های اصلی محلات و معابر شهری، اتمام طرح هندسی میدان ها شهر، اتمام فضای سبز انتهای جاده چمخاله و خیابان منتهی به مسکن مهر از دیگر اولویت های شورای شهر هستند.



 



احمدی شاد با اشاره به تأکید شورا برای توجه بیشتر به محلات شهر، گفت: محلات قدیمی همچون کاسه گر محله، آنسرمحله، راه پشته و ...، سازنده هویت فرهنگی اجتماعی اقتصادی شهر هستند که در سال آخر شورا توجه ویژه ای به محلات در دستور کار شورا قرار دارد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان