مهران مهراب پور در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به برگزاری مسابقات آزاد والیبال ساحلی کشور در چاف و چمخاله، اظهار داشت: در چهارمین دوره این رقابت ها 24 تیم در 8 گروه از 14 تا 17 شهریور باهم رقابت می کنند.



 



رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر چاف و چمخاله بابیان اینکه چاف و چمخاله ظرفیت بالایی برای برگزاری مسابقات کشوری و برنامه های فرهنگی اجتماعی دارد، افزود: سال گذشته مسابقات کشتی ساحلی انتخابی تیم ملی در چاف و چمخاله برگزار شد که به صورت زنده از شبکه های سراسری پخش شد و مسئولین فدراسیون نیز از شرایط میزبانی راضی بودند.



 



وی با اشاره به حمایت شهرداری و شورا برای برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، گفت: شهرداری چاف و چمخاله هزینه های میزبانی، داوران، مسئولین فدراسیون و اجرایی را پرداخت می کند.



 



مهراب پور با تقدیر و تشکر از هیئت والیبال لنگرود برای پیشنهاد چاف و چمخاله برای میزبانی این مسابقات، تصریح کرد: در جریان برگزاری مسابقات اسپانسرهایی نیز در حاشیه مسابقات تبلیغات می کنند که تمام هزینه ها توسط هیئت والیبال دریافت می شود و شهرداری نفعی از تبلیغات بنری نمی برد ولی از سوی دیگر شهرداری و شورا زیر بار هزینه ها می روند.



 



رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر چاف و چمخاله با تأکید بر اینکه تمام تلاش شهرداری و شورا، حمایت از برنامه ها و پرداخت هزینه هایی نظیر اقامت ورزشکاران، مهیاکردن شرایط میزبانی، داوران، مسئولین فدراسیون و ... است، گفت: شهرداری زمین مدنظر برای مسابقات را در اختیار متولیان مسابقات قرار می دهد ولی حتی نمی تواند از فضای تبلیغات برای اجاره به اسپانسرها به عنوان درامد برای شهرداری استفاده کند و مبالغ تبلیغات به حساب مجری مسابقات واریز می شود.



 



 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان