به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر به نقل از خزرآنلاین، امروز نقل قولی از محمدصادق حسنی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در رسانه ها منتشر شد که شاید انعکاس شدیدترین انتقادات در نوع خود به عملکرد شورای شهر رشت از این نماینده بوده باشد.(اینجا را بخوانید)

در این راستا محمود باقری خطیبانی در واکنش به اظهارات این نماینده مجلس، در گفتگو با خبرنگار خزر اظهار کرد: به نمایندگان مردم رشت بخصوص آقای حسنی پیشنهاد می کنم بیشتر در راستای عملی کردن وعده های خود در زمان کاندیداتوری گام بردارند.

وی افزود: ما چند ماهی بیشتر میهمان مردم رشت نیستیم، شما بهتر است به فکر این چند سال مانده باشید که چگونه به بهبود وضعیت مردم باید کمک کنید.

باقری خطیبانی تصریح کرد: آقای حسنی، رشت و مردمش را بخوبی نمی شناسد چون رزومه کاری ایشان چنین چیزی را نشان می دهد. همچنین ایشان زیاد با مردم نبوده اند و احتمالا قحط الرجال بوده که ایشان به مجلس رفتند.

باقری در پایان گفت: من احترام خاصی برای نمایندگان قائل هستم و لازم به ذکر است که ما نیز منتخب مردم هستیم و در پارلمان محلی حضور داریم، همان مردمی که به ایشان رای داده اند به ما هم رای داده اند، در ضمن آقای حسنی از حد و حدود خود خارج نشود، مسلما مسائل زیادی وجود دارد که ایشان راجع به آنها نظر بدهد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان