به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سرهنگ «فاطر میهوب»، یک فرمانده عملیات حلب و یک مسئول اطلاع رسانی ارتش سوریه در این منطقه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه اظهار داشت: با پایان مهلت آتش بس در استان حلب، ارتش سوریه و نیروهای پشتیبان آن کار تکمیل عملیات نظامی در محله های شرقی و دیگر مناطق حضور تکفیری های مسلح در حلب را آغاز کردند.

وی افزود: ارتش سوریه طی 2 روز گذشته موفق شد «تلة بازو»  و مقر پدافند هوایی در مجاورت تل بازو  در جنوب غرب دانشکده های نظامی حلب را تحت سیطره خود بگیرد تا ضمن افزایش گستره حفاظت از جنوب غرب دانشکده های نظامی، عرصه را بر تروریست های حاضر در منطقه پروژه 1070 تنگ کند.

میهوب تاکید کرد: ارتش سوریه و متحدانش ماموریت خود در محله های شرقی و همه جغرافیای حلب شامل این شهر و حومه آن را تا سرکوب آخرین تروریست متوقف نمی کند.

فرمانده سوری گفت: ارتش سوریه هم اینک تمرکز بیش تر خود را روی محله های قدیمی حلب قرار داده تا با پایان حضور تروریسم در داخل حلب شلیک خمپاره تروریست ها علیه غیرنظامیان خارج از محله های شرقی را متوقف کند و با نجات اهالی حلب از تروریسم، این شهر را کاملا بازپس بگیرند و سپس با خیال آسوده به حومه آن بپردازند.

میهوب با تاکید بر اینکه ارتش سوریه از ادامه محاصره تروریست ها در محله های شرقی دست نخواهد کشید، گفت: وقتی که تروریست ها به فرمان دولت سوریه و راه حلی که برای خروج امن از این منطقه پیشنهاد داده بود، عمل نکردند و همچنان زندگی غیرنظامیان را تهدید و مانع خروج آنها از این محله ها می شوند رهبری سوریه و متحدانش در ازای آن ساکت نخواهند بود.

فرمانده سوری در خصوص اخبار حاکی از جمع شدن شمار زیادی از تروریست ها در حومه شمالی حلب و آمادگی آنها برای حمله به این شهر گفت: ارتش سوریه و متحدانش در اوج آمادگی برای مقابله با هر تلاش دشمن در حمله و سرکوب همه مهاجمین تروریست هستند.

وی تاکید کرد: توان نظامی تحت اختیار فرماندهی عملیات حلب از شمار نیرو گرفته تا تسلیحات دفاعی همگی عالی و بزرگ هستند و ارتش سوریه توانسته هر گونه جلوی هر تلاشی برای بازگرداندن نزاع به مناطق امن شده را بگیرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان