به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن 95 در رسانه های مختلف بین المللی بازتاب داشت. امسال بیش از 6 هزار خبرنگار داخلی و خارجی مراسم سالگرد 22 بهمن را پوشش خبری می دهند. بسیاری از رسانه های انگلیسی زبان  از جمله آسوشیتدپرس، الجزیره انگلیسی، ایندیا اکسپرس به راهپیمایی امروز ایران پرداخته و نوشتند مردم ایران بدون توجه به تهدیدات ترامپ بازهم شعار مرگ بر آمریکا را سردادند. شبکه های خبری جهان سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در مراسم یوم الله 22 بهمن را به صورت زنده پوشش می دهند. شبکه های رویترز، سی ان ان، لایو و ای پی تی ان دایرکت از لحظاتی پیش با درج کپشن مربوط به پخش مستقیم سخنرانی دکتر روحانی در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از پخش مستقیم این سخنرانی خبر دادند.  
آسوشتیدپرس: شرکت کنندگان در راهپیمایی علیه آمریکا و اسرائیل شعار سر می دادند
خبرگزاری آمریکایی "آسوشیتدپرس" در گزارشی به پوشش راهپیمایی گسترده مردم ایران به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران پرداخت. این خبرگزاری آمریکایی نوشت: شرکت کنندگان در راهپیمایی شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل سر دادند این در حالی است که "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا درگیر جنگی لفظی با سران ایران شده و  تهران را به خاطر آزمایش موشکی بالستیک در کانون توجه قرار داده است. این خبرگزاری آمریکایی اذعان کرد تلویزیون نیز تصاویری از راهپیمایی مردم در تهران و دیگر شهرهای ایران را پخش کرد و این در حالی است که هوای بسیاری از آنها زیر صفر درجه است.  
الاهرام: تظاهرات کنندگان تهرانی از ترامپ برای آشکار کردن چهره آمریکا تشکر کردند
پایگاه خبری روزنامه مصری "الاهرام" نیز در گزارشی به پوشش راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پرداخت. این پایگاه خبری در گزارش خود نوشت: هزاران نفر در راهپیمایی تهران مشارکت کردند و برخی از آنها پرچم های ایران و برخی دیگر نیز پوسترهایی با شعارهای انقلابی در دست داشتند. همچنین تصویری از پرچم آمریکا و تصاویری از رئیس جمهور کنونی و قبلی آمریکا بر روی مسیر چاپ شده بود و مردم بر روی آنها پا می گذاشتند. برخی از تظاهرات کنندگان دست نوشته هایی به انگلیسی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود: از مردم آمریکا به دلیل حمایت از مسلمانان تشکر می کنیم و بر روی یکی دیگر نوشته شده بود: از آقای ترامپ به دلیل آشکار کردن چهره آمریکا تشکر می کنیم.
شینهوا: شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصاویر رهبر ایران را در دست داشتند
خبرگزاری شینهوای چین نیز به پوشش راهپیمایی گسترده مردم ایران به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت. شینهوا نوشت: صدها هزار نفر از مردم ایران روز جمعه در راهپیمایی سرتاسری به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب در ایران مشارکت کردند. این خبرگزاری چینی در ادامه نوشت: شرکت کنندگان در راهپیمایی تصاویر "آیت الله سید روح الله موسوی خمینی" بنیانگذار جمهوری اسلامی و "آیت الله علی خامنه ای" جانشین وی را در دست داشتند.  
رویترز: صدها هزار نفر در ایران شعار مرگ بر آمریکا سر دادند
خبرگزاری رویترز نیز از جمله رسانه هایی بود که حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی سراسر یوم الله 22 بهمن را پوشش داد. این خبرگزاری در بخشی از گزارش خود نوشت: صدها هزار نفر در ایران علیه ترامپ راهپیمایی کرده و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.  
خبرگزاری فرانسه به نقل از روحانی: هرفردی که با زبان تهدید سخن بگوید، مردم ایران پاسخ او را خواهند داد
خبرگزاری فرانسه با پخش جملاتی از سخنرانی دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، آن بخش از سخنرانی وی را که در باره تهدیدهای آمریکا بود، بازتاب داد. به نوشته این خبرگزاری، حسن روحانی گفت: آنهایی که مردم ایران را تهدید می کنند، باید بدانند که با این مردم باید با احترام سخن بگویند. هرفردی که با زبان تهدید با مردم ایران سخن بگوید، مردم ایران پاسخ او را خواهند داد. خبرگزاری فرانسه افزود: مردم ایران سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با راهپیمایی های سراسری عظیم جشن می گیرند. شرکت کنندگان دراین راهپیمایی درحالی شعارهای سنتی علیه آمریکا و اسرائیل سر می دادند که رئیس جمهوری آمریکا هم اکنون درگیر جنگی لفظی با مقامات ایران است و به تهران در باره آزمایش موشکی اخیر این کشور هشدار داده است. درمیان گروههایی که در راهپیمایی شرکت دارند، جمع زیادی از مردم به سوی میدان آزادی، مکان سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در حال حرکت هستند. علاوه برتهران، این راهپیمایی درسایر شهرهای ایران نیز برگزار می شود و تلویزیون دولتی ایران تصاویری از آن پخش کرد که مردم در دمای بسیار پایین و حتی در برخی موارد در زیر برف و باران به راهپیمایی آمده اند. این راهپیمایی ها با هدف بزرگداشت یازدهم فوریه 1979 برگزار می شود که در آن روز مردم ایران تحت رهبری آیت الله (امام ) خمینی (ره) به حکومت پهلوی پایان دادند. خبرگزاری فرانسه افزود:پس ازبیستم ژانویه و پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تنش لفظی میان واشنگتن و تهران که رابطه آنها از سال 1979 و پس از اشغال سفارتخانه آمریکا در تهران قطع شده ، بطور بی سابقه ای افزایش یافته است. به نوشته این خبرگزاری، ترامپ ازهمان آغاز تبلیغات انتخاباتی خود، توافق هسته ای میان ایران و کشورهای 1+5 را توافقنامه ای 'افتضاح' خوانده و در واکنش به آزمایش موشکی اخیر ایران، تحریم های جدیدی علیه این کشور اعمال کرده است.  
ترندنیوز: راهپیمایی گسترده ای در میدان آزادی تهران برگزار شد
پایگاه خبری "ترند نیوز" آذربایجان در گزارشی به پوشش راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در ایران پرداخت. این پایگاه خبری نوشت: میلیون ها ایران در سرتاسر این کشور را حضور در راهپیمایی، سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب در ایران را برگزار کردند. این پایگاه خبری آذربایجان نوشت که جشن ویژه ای در سرتاسر کشور سازماندهی شده است و راهپیمایی گسترده در میدان آزادی در تهران، پایتخت ایران برگزار شد.
الجزیره: سردار سلیمانی و علی اکبر صالحی در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشارکت کردند
پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره در گزارشی به پوشش راهپیمایی گسترده مردم ایران به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران پرداخت. الجزیره در این گزارش نوشت: هزاران نفر با آمدن به خیابان جشن سراسری سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران را برگزار کردند. این شبکه خبری به شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" مشارکت کنندگان در این تظاهرات اشاره کرد. الجزیره به حضور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و دکتر "علی اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در این راهپیمایی اشاره کرد.  
العهد: میلیون ها ایرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند
پایگاه خبری العهد لبنان در گزارشی به پوشش راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پرداخت. این پایگاه خبری در گزارش خود نوشت: از صبح جمعه در تهران و شهرهای مختلف ایران میلیون ها نفر به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 راهپیمایی کردند. العهد نوشت: همزمان با حضور گسترده مردم، شاهد مقامات بلندپایه ایران نیز هستیم که همگی به سوی میدان آزادی حرکت می کردند.  
نیویورک تایمز:راهپیمایان ایرانی شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند
روزنامه آمریکایی "نیویورک تایمز" در پایگاه اینترنتی خود به پوشش راهپیمایی پرشکوه مردم ایران به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت. نیویورک تایمز نوشت: راهپیمایی در سرتاسر ایران برگزار شده است و شرکت کنندگان در راهپیمایی تهران شعارهای سنتی خود علیه آمریکا و اسرائیل را سر می دادند. این روزنامه نوشت: تظاهرات کنندگان به سوی میدان آزادی که "حسن روحانی" رئیس جمهور ایران در آنجا سخنرانی خواهد کرد راهپیمایی می کنند. شبکه المیادین تصاویری مستقیم از راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تهران پخش کرد.
پخش زنده از شبکه تلویزیونی سی ان ان
شبکه تلویزیونی آمریکایی "سی ان ان" دقایقی پیش اقدام به پخش مستقیم تصاویر راهپیمایی مراسم یوم الله 22 بهمن در تهران کرد. سی ان ان با پخش این تصاویر گزارش داد: ایران سالروز انقلاب را جشن می گیرد و انتظار می رود شعارهای تندی علیه آمریکا و دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا داده شود. سی ان ان در این باره با "فردریک پلتن" خبرنگار خود در تهران به گفتگو پرداخت.  
واشنگتن پست: امروز هزاران نفر تنها در پایتخت ایران شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند
روزنامه واشنگتن پست گزارش داد: آیت الله خامنه ای، رهبر عالی ایران هفته گذشته از مردم ایران خواست تا در روز بیست و دوم بهمن پاسخ شعارهای زورگویانه کاخ سفید را بدهند. امروز هزاران نفر تنها در پایتخت ایران شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند. روزنامه العرب، چاپ لندن: سپری شدن 38 سال از عمر نظام ایران ثابت کرد که  این کشور طرح سیاسی بزرگ و هدفمندی در منطقه دنبال می کند و آشکارا و بدون هیچ واهمه ای انقلاب خود را برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی به جهان صادر می کند. الاهرام مصر: راهپیمایی میلیونی مردم ایران در تهران و شهرهای مختلف این کشور، به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد و مردم شعار اصلی خود یعنی «مرگ برآمریکا» را سر دادند.

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان