به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، پیمان محمدی پور، رئیس اداره بهزیستی لنگرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مردم نیک اندیش شهرستان لنگرود همیشه همراه جامعه هدف بهزیستی هستند و امسال نیز مهربانی آنان بیش از پیش در ماه مبارک رمضان شامل حال بهزیستی شهرستان شد.



 



وی از توزیع بیش از 300 سبد کالا در ماه مبارک رمضان بین مددجویان و توانخواهان بهزیستی شهرستان خبر داد و افزود: سقف ارزش سبد کالا از 50 تا 400 هزار تومان است که ارزش ریالی این تعداد سبد کالا هم  30 میلیون تومان برآورد شد.



 



محمدی پور با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد سبد کالای توزیع شده در بین مددجویان بهزیستی توسط خیرین شهرستان تامین شد، اظهار کرد: خیرین در خرید وسایل کمک توانبخشی از جمله ویلچر، تخت، تشک مواج و غیره هم مشارکت دارند.



 



رئیس اداره بهزیستی لنگرود با اشاره به ساماندهی ضیافت افطاری برای ایتام تحت پوشش در شهرستان، تصریح کرد: ضیافت افطاری با حضور بیش از 80 نفر از ایتام تحت پوشش بهزیستی در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان برگزار شد که امشب نیز دومین ضیافت افطاری با حضور مسئولین شهرستان و مدیر کل بهزیستی استان در مسجد جامع کومله برگزار می شود که 200 نفر از مددجویان و توانخواهان تحت پوشش حضور خواهند یافت.



 



مردم با اختصاص دادن مبلغ زکات فطریه به ایتام همراه مجموعه بهزیستی باشند



 



وی با قدردانی از مهربانی مردم نیک اندیش شهرستان لنگرود، افزود: امیدواریم مهربانی مردم تا پایان ماه رمضان و به ویژه در روز عید سعید فطر با اختصاص دادن مبلغ زکات فطریه به ایتام، معلولین، زنان بی سرپرست همراه مجموعه بهزیستی باشند.



 



 محمدی پور تصریح کرد: در حال حاضر بیش از دو هزار و 300 نفر از معلولین و 500 نفر از زنان و کودکان بدسرپرست و بی سرپرست تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان لنگرود هستند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان