سخنان روز دوشنبه رییس جمهور، همان مقدار که دلسوزان کشور را متاثر کرد، استقبال گسترده رسانه های معاند و معلوم الحال نظام و ملت ایران را به دنبال داشت.

«خبرگزاری دانشجو»؛ سخنان روز دوشنبه رییس جمهور در همایش رؤسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، همان مقدار که دلسوزان کشور را متاثر کرد، استقبال گسترده رسانه های معاند و معلوم الحال را به دنبال داشت.

خبرگزاری امارتی خلیج تایمز:

روحانی دشمنان خود را بزدل خواند

رییس جمهور ایران با اشاره به انتقادات صورت گرفته از دولت در مذاکره با غرب و توافق هسته ای، آن را به ترسویی و شرارت سیاسی متهم کرد.

خبرگزاری خلیج تایمز ادامه داد: حسن روحانی در سخنرانی زنده خود، جناح های تندرو در مجلس را مورد حمله قرار داد.

یک عده به ظاهر شعار می دهند ولی بزدل سیاسی هستند و تا حرف مذاکره پیش می آید می گویند ما می لرزیم. به جهنم؛ بروید یک جای گرم برای خود پیدا کنید. خداوند شما را ترسو و لرزان آفریده است.

سعودی گزت:

روحانی با عبارت «بزدلان سیاسی» از منتقدانش انتقاد کرد

این رسانه سعودی، سخنان رییس جمهوری ایران در همایش رؤسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، را اینگونه منعکس کرد: عده ای ظاهرا شعار می دهند ولی بزدل سیاسی هستند.

سعودی گزت با معتدل خواندن روحانی از قول وی نوشت: دولت او تمرکز خود را بر مسائل اقتصادی و سیاست خارجی قرار داده و سعی در مبارزه با شیعه هراسی، ایران هراسی و اسلام هراسی دارد.

تایمز آو اسرائیل:

رییس جمهور ایران به افراطیون هسته ای گفت "بروند به جهنم"

به گزارش خبرگزاری صهیونیستی تایمز آو اسرائیل، حسن روحانی شدیدترین انتقادات خود را نثار مخالفان توافق هسته ای کرد و گفت: آن ها باید به جهنم بروند.

اسرائیل نشنال نیوز:

روحانی گفت منتقدانش باید به جهنم بروند

رسانه صهیونیستی اسرائیل نشنال نیوز نوشت: رییس جمهور ایران با سخنانی تند خطاب به منتقدان توافق هسته ای ایران و گروه 5+1 گفت: آنها باید به جهنم بروند.

دیلی استار:

رییس جمهور ایران گفت منتقدان توافق هسته ای به جهنم بروند

رسانه انگلیسی دیلی استار گزارش داد: رییس جمهور ایران حسن روحانی در شدیدترین انتقاد از  مخالفان توافق هسته ای با گروه 5+1 گفت: آن ها باید به جهنم بروند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان